Діяльність київських військових губернаторів (1827-1832 рр.)
Скульптура слов’ян-язичників і художня традиція античного світу (до проблеми історико-культурної сув’язі)
Стінопис нави церкви св. Онуфрія в Посаді Риботицькій (вступні зауваги)
Архітектурна майоліка львівської сецесії. Аналіз типології, стилістики та композиції на базі натурних досліджень
Стильові напрямки в архітектурі Білорусі 1920–1930-х років
Модальність і тональність у фантазії для лютні XVI століття
Жанрові пріорітети музичної публіцистики Василя Барвінського
Українська музична нумізматика
Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
Михайло Вериківський і Модест Мусоргський: історико-стильові паралелі творчості
Анатоль Кос-Анатольський як інтерпретатор поетичних творів Олександра Олеся
Солоспіви Анатоля Кос-Анатольського як феномен української камерно-вокальної музики
До питання атрибуції бушанського наскельного рельєфу (аналіз обрамленої таблиці з написом)
Символіко-алегоричний концептуалізм Т. Шевченка: інтроспективна серія «Телемах - Діоген»
Майоліка на фасадах львівських споруд у стилі «піттореск»: типологічний та композиційний аналіз
Українське мистецтво другої половини XX століття: регіональні проблеми і загальний контекст (частина перша)
В.А. Моцарт та середовище флейтистів II пол. XVIII ст.
Кріпацький театр в Україні: здобутки інструментального музикування
Галицька гітарна традиція ХIX Століття (виконавство та творчість)
Програма з техніки акторської майстерності В.С. Юнаковського у Державному технікумі кінематографії ВУФКу