СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ

У статті розглянуто теоретичні засади облікового відображення соціального капіталу. Визначено особливості соціального капіталу як об’єкта бухгалтерського обліку. Встановлено, що оскільки соціальний капітал – сукупність соціальних зв'язків і відносин, які можуть накопичуватися і витрачатися, то...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2019
Hauptverfasser: Боцян, Тетяна, Зварич, Любов
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Zhytomyr Ivan Franko State University 2019
Schlagworte:
Online Zugang:http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-2
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Economics. Management. Innovations

Institution

Economics. Management. Innovations
Beschreibung
Zusammenfassung:У статті розглянуто теоретичні засади облікового відображення соціального капіталу. Визначено особливості соціального капіталу як об’єкта бухгалтерського обліку. Встановлено, що оскільки соціальний капітал – сукупність соціальних зв'язків і відносин, які можуть накопичуватися і витрачатися, то це по суті не капітал, а ресурс. В роботі визначено особливості даного ресурсу на мікро і макрорівнях. Визначено, що ті об’єкти соціального капіталу, що є об’єктами права інтелектуальної власності можемо віднести в обліку до соціальних нематеріальних активів. Визначено, що доцільно використовувати термін «зміцнення» чи «культивування» соціального капіталу, тобто створення умов для його збереження і розвитку замість понять «створення» чи «формування» соціального капіталу. Встановлено, що соціальний капітал забезпечує створення цінності через відносини суб’єкта бізнесу з іншими особами, основою яких є довіра. Довіра в сфері готельного бізнесу між представниками бізнесу і партнерами та клієнтами може бути забезпечена лише в разі 1) надання якісних послуг; 2) за  рахунок постійної активність в сфері КСВ.