СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ
У статті розглянуто теоретичні засади облікового відображення соціального капіталу. Визначено особливості соціального капіталу як об’єкта бухгалтерського обліку. Встановлено, що оскільки соціальний капітал – сукупність соціальних зв'язків і відносин, які можуть накопичуватися і витрачатися, то...
Gespeichert in:
| Datum: | 2019 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2019
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-2 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. Innovations| id |
eui_zu_edu_ua-article-190135 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
eui_zu_edu_ua-article-1901352019-12-27T20:24:41Z СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ Боцян, Тетяна Зварич, Любов соціальний капітал соціальний ресурс індустрія гостинності довіра цінності якість КСВ У статті розглянуто теоретичні засади облікового відображення соціального капіталу. Визначено особливості соціального капіталу як об’єкта бухгалтерського обліку. Встановлено, що оскільки соціальний капітал – сукупність соціальних зв'язків і відносин, які можуть накопичуватися і витрачатися, то це по суті не капітал, а ресурс. В роботі визначено особливості даного ресурсу на мікро і макрорівнях. Визначено, що ті об’єкти соціального капіталу, що є об’єктами права інтелектуальної власності можемо віднести в обліку до соціальних нематеріальних активів. Визначено, що доцільно використовувати термін «зміцнення» чи «культивування» соціального капіталу, тобто створення умов для його збереження і розвитку замість понять «створення» чи «формування» соціального капіталу. Встановлено, що соціальний капітал забезпечує створення цінності через відносини суб’єкта бізнесу з іншими особами, основою яких є довіра. Довіра в сфері готельного бізнесу між представниками бізнесу і партнерами та клієнтами може бути забезпечена лише в разі 1) надання якісних послуг; 2) за рахунок постійної активність в сфері КСВ. Zhytomyr Ivan Franko State University 2019-05-15 Article Article Peer-reviewed Article application/pdf http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-2 10.35433/ISSN2410-3748-2019-1(24)-2 Economics. Management. Innovations; No. 1(24) (2019) Економіка. Управління. Інновації; № 1(24) (2019) 2410-3748 10.35433/i11519 uk http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-2/190013 Copyright (c) 2020 Тетяна Боцян, Любов Зварич https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| institution |
Economics. Management. Innovations |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2019-12-27T20:24:41Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| topic |
соціальний капітал соціальний ресурс індустрія гостинності довіра цінності якість КСВ |
| spellingShingle |
соціальний капітал соціальний ресурс індустрія гостинності довіра цінності якість КСВ Боцян, Тетяна Зварич, Любов СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ |
| topic_facet |
соціальний капітал соціальний ресурс індустрія гостинності довіра цінності якість КСВ |
| format |
Article |
| author |
Боцян, Тетяна Зварич, Любов |
| author_facet |
Боцян, Тетяна Зварич, Любов |
| author_sort |
Боцян, Тетяна |
| title |
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ |
| title_short |
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ |
| title_full |
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ |
| title_fullStr |
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ |
| title_full_unstemmed |
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ |
| title_sort |
соціальний капітал в індустрії гостинності: обліковий аспект |
| description |
У статті розглянуто теоретичні засади облікового відображення соціального капіталу. Визначено особливості соціального капіталу як об’єкта бухгалтерського обліку. Встановлено, що оскільки соціальний капітал – сукупність соціальних зв'язків і відносин, які можуть накопичуватися і витрачатися, то це по суті не капітал, а ресурс. В роботі визначено особливості даного ресурсу на мікро і макрорівнях. Визначено, що ті об’єкти соціального капіталу, що є об’єктами права інтелектуальної власності можемо віднести в обліку до соціальних нематеріальних активів. Визначено, що доцільно використовувати термін «зміцнення» чи «культивування» соціального капіталу, тобто створення умов для його збереження і розвитку замість понять «створення» чи «формування» соціального капіталу. Встановлено, що соціальний капітал забезпечує створення цінності через відносини суб’єкта бізнесу з іншими особами, основою яких є довіра. Довіра в сфері готельного бізнесу між представниками бізнесу і партнерами та клієнтами може бути забезпечена лише в разі 1) надання якісних послуг; 2) за рахунок постійної активність в сфері КСВ. |
| publisher |
Zhytomyr Ivan Franko State University |
| publishDate |
2019 |
| url |
http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-2 |
| work_keys_str_mv |
AT bocântetâna socíalʹnijkapítalvíndustríígostinnostíoblíkovijaspekt AT zvaričlûbov socíalʹnijkapítalvíndustríígostinnostíoblíkovijaspekt |
| first_indexed |
2025-12-02T15:24:34Z |
| last_indexed |
2025-12-02T15:24:34Z |
| _version_ |
1850410611584794624 |