КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування к...
Gespeichert in:
| Datum: | 2019 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2019
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-5 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. Innovations| id |
eui_zu_edu_ua-article-190139 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
eui_zu_edu_ua-article-1901392019-12-27T20:24:41Z КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ Мосійчук, Ірина креативність управлінська креативність креативний креативний менеджмент розвиток креативності особистості В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування креативного підходу до управління висуває нові вимоги до організаційного проектування і визначає необхідність побудови сучасних структур сучасного бізнесу. Розкрито завдання креативного менеджменту. На основі результатів аналізу, автором встановлено, що нові якості креативних працівників не можна у готовому вигляді «придбати на ринку»; їх можна формувати, розвивати та ефективно використовувати завдяки реалізації унікальних індивідуальних спроможностей персоналу. А також зазначено, що креативний менеджмент представляє собою управління носіями інтелектуального потенціалу підприємства, які створюють нові знання шляхом творчої діяльності. Zhytomyr Ivan Franko State University 2019-05-15 Article Article Peer-reviewed Article application/pdf http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-5 10.35433/ISSN2410-3748-2019-1(24)-5 Economics. Management. Innovations; No. 1(24) (2019) Економіка. Управління. Інновації; № 1(24) (2019) 2410-3748 10.35433/i11519 uk http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-5/190017 Copyright (c) 2020 Ірина Мосійчук https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| institution |
Economics. Management. Innovations |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2019-12-27T20:24:41Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| topic |
креативність управлінська креативність креативний креативний менеджмент розвиток креативності особистості |
| spellingShingle |
креативність управлінська креативність креативний креативний менеджмент розвиток креативності особистості Мосійчук, Ірина КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ |
| topic_facet |
креативність управлінська креативність креативний креативний менеджмент розвиток креативності особистості |
| format |
Article |
| author |
Мосійчук, Ірина |
| author_facet |
Мосійчук, Ірина |
| author_sort |
Мосійчук, Ірина |
| title |
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ |
| title_short |
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ |
| title_full |
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ |
| title_fullStr |
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ |
| title_full_unstemmed |
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ |
| title_sort |
креативний менеджмент сучасного бізнесу |
| description |
В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування креативного підходу до управління висуває нові вимоги до організаційного проектування і визначає необхідність побудови сучасних структур сучасного бізнесу. Розкрито завдання креативного менеджменту. На основі результатів аналізу, автором встановлено, що нові якості креативних працівників не можна у готовому вигляді «придбати на ринку»; їх можна формувати, розвивати та ефективно використовувати завдяки реалізації унікальних індивідуальних спроможностей персоналу. А також зазначено, що креативний менеджмент представляє собою управління носіями інтелектуального потенціалу підприємства, які створюють нові знання шляхом творчої діяльності. |
| publisher |
Zhytomyr Ivan Franko State University |
| publishDate |
2019 |
| url |
http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-5 |
| work_keys_str_mv |
AT mosíjčukírina kreativnijmenedžmentsučasnogobíznesu |
| first_indexed |
2025-12-02T15:24:41Z |
| last_indexed |
2025-12-02T15:24:41Z |
| _version_ |
1850410618772783104 |