КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ

В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування к...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2019
1. Verfasser: Мосійчук, Ірина
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Zhytomyr Ivan Franko State University 2019
Schlagworte:
Online Zugang:http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-5
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Economics. Management. Innovations

Institution

Economics. Management. Innovations
id eui_zu_edu_ua-article-190139
record_format ojs
spelling eui_zu_edu_ua-article-1901392019-12-27T20:24:41Z КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ Мосійчук, Ірина креативність управлінська креативність креативний креативний менеджмент розвиток креативності особистості В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування креативного підходу до управління висуває нові вимоги до організаційного проектування і визначає необхідність побудови сучасних структур сучасного бізнесу. Розкрито завдання креативного менеджменту. На основі результатів аналізу, автором встановлено, що нові якості креативних працівників не можна у готовому вигляді «придбати на ринку»; їх можна формувати, розвивати та ефективно використовувати завдяки реалізації унікальних індивідуальних спроможностей персоналу. А також зазначено, що креативний менеджмент представляє собою управління носіями інтелектуального потенціалу підприємства, які створюють нові знання шляхом творчої діяльності. Zhytomyr Ivan Franko State University 2019-05-15 Article Article Peer-reviewed Article application/pdf http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-5 10.35433/ISSN2410-3748-2019-1(24)-5 Economics. Management. Innovations; No. 1(24) (2019) Економіка. Управління. Інновації; № 1(24) (2019) 2410-3748 10.35433/i11519 uk http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-5/190017 Copyright (c) 2020 Ірина Мосійчук https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Economics. Management. Innovations
baseUrl_str
datestamp_date 2019-12-27T20:24:41Z
collection OJS
language Ukrainian
topic креативність
управлінська креативність
креативний
креативний менеджмент
розвиток креативності особистості
spellingShingle креативність
управлінська креативність
креативний
креативний менеджмент
розвиток креативності особистості
Мосійчук, Ірина
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
topic_facet креативність
управлінська креативність
креативний
креативний менеджмент
розвиток креативності особистості
format Article
author Мосійчук, Ірина
author_facet Мосійчук, Ірина
author_sort Мосійчук, Ірина
title КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
title_short КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
title_full КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
title_fullStr КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
title_full_unstemmed КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
title_sort креативний менеджмент сучасного бізнесу
description В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування креативного підходу до управління висуває нові вимоги до організаційного проектування і визначає необхідність побудови сучасних структур сучасного бізнесу. Розкрито завдання креативного менеджменту. На основі результатів аналізу, автором встановлено, що нові якості креативних працівників не можна у готовому вигляді «придбати на ринку»; їх можна формувати, розвивати та ефективно використовувати завдяки реалізації унікальних індивідуальних спроможностей персоналу. А також зазначено, що креативний менеджмент представляє собою управління носіями інтелектуального потенціалу підприємства, які створюють нові знання шляхом творчої діяльності.
publisher Zhytomyr Ivan Franko State University
publishDate 2019
url http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-5
work_keys_str_mv AT mosíjčukírina kreativnijmenedžmentsučasnogobíznesu
first_indexed 2025-12-02T15:24:41Z
last_indexed 2025-12-02T15:24:41Z
_version_ 1850410618772783104