ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА

Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус  підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2019
Main Authors: Павловська, Людмила, Мрачковська, Надія
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Zhytomyr Ivan Franko State University 2019
Subjects:
Online Access:http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-6
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Economics. Management. Innovations

Institution

Economics. Management. Innovations
id eui_zu_edu_ua-article-190140
record_format ojs
spelling eui_zu_edu_ua-article-1901402019-12-27T20:24:41Z ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА Павловська, Людмила Мрачковська, Надія імідж конкурентний статус позиція споживачі бізнес-партнери підприємство органи державної влади корпоративна культура керівні кадри індекс опитування. Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус  підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових конкурентного статусу має найбільше значення індексу – 1,268 порівняно з індексом конкурентної позиції м’ясопереробного підприємства, який дорівнює 1,045 та  індексом ресурсної позиції, рівним 1. Досліджуване товариство займає досить високу іміджеву позицію, яка на 26,8 пунктів вища за середній рівень по області.Задля подальшого зростання зовнішньої іміджевої позиції підприємству необхідно в першу чергу звернути увагу на маркетингові заходи, які є критичними з позиції споживачів  – можливість знижок на товар, зниження ціни та  покращення фірмового стилю; з позиції бізнес-партнерів – збільшувати інвестиційну привабливість та бути більш відкритими з точки зору інформованості та прозорості ведення бізнесу; з позиції органів державної влади – бути більш задіяними у державних програмах розвитку регіону. Покращити внутрішній імідж з позиції співробітників підприємства допоможе: за соціально-психологічним мікрокліматом – зниження конфліктності у колективі; серед чинників зростання  іміджу керівних кадрів – збільшення рівня інформаційної відкритості керівництва та лояльності до працівників. Zhytomyr Ivan Franko State University 2019-05-15 Article Article Peer-reviewed Article application/pdf http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-6 10.35433/ISSN2410-3748-2019-1(24)-6 Economics. Management. Innovations; No. 1(24) (2019) Економіка. Управління. Інновації; № 1(24) (2019) 2410-3748 10.35433/i11519 uk http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-6/190018 Copyright (c) 2020 Людмила Павловська, Надія Мрачковська https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Economics. Management. Innovations
baseUrl_str
datestamp_date 2019-12-27T20:24:41Z
collection OJS
language Ukrainian
topic імідж
конкурентний статус
позиція
споживачі
бізнес-партнери
підприємство
органи державної влади
корпоративна культура
керівні кадри
індекс
опитування.
spellingShingle імідж
конкурентний статус
позиція
споживачі
бізнес-партнери
підприємство
органи державної влади
корпоративна культура
керівні кадри
індекс
опитування.
Павловська, Людмила
Мрачковська, Надія
ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА
topic_facet імідж
конкурентний статус
позиція
споживачі
бізнес-партнери
підприємство
органи державної влади
корпоративна культура
керівні кадри
індекс
опитування.
format Article
author Павловська, Людмила
Мрачковська, Надія
author_facet Павловська, Людмила
Мрачковська, Надія
author_sort Павловська, Людмила
title ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА
title_short ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА
title_full ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА
title_fullStr ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА
title_full_unstemmed ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА
title_sort іміджова складова зростання конкурентного статусу підприємства
description Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус  підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових конкурентного статусу має найбільше значення індексу – 1,268 порівняно з індексом конкурентної позиції м’ясопереробного підприємства, який дорівнює 1,045 та  індексом ресурсної позиції, рівним 1. Досліджуване товариство займає досить високу іміджеву позицію, яка на 26,8 пунктів вища за середній рівень по області.Задля подальшого зростання зовнішньої іміджевої позиції підприємству необхідно в першу чергу звернути увагу на маркетингові заходи, які є критичними з позиції споживачів  – можливість знижок на товар, зниження ціни та  покращення фірмового стилю; з позиції бізнес-партнерів – збільшувати інвестиційну привабливість та бути більш відкритими з точки зору інформованості та прозорості ведення бізнесу; з позиції органів державної влади – бути більш задіяними у державних програмах розвитку регіону. Покращити внутрішній імідж з позиції співробітників підприємства допоможе: за соціально-психологічним мікрокліматом – зниження конфліктності у колективі; серед чинників зростання  іміджу керівних кадрів – збільшення рівня інформаційної відкритості керівництва та лояльності до працівників.
publisher Zhytomyr Ivan Franko State University
publishDate 2019
url http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-6
work_keys_str_mv AT pavlovsʹkalûdmila ímídžovaskladovazrostannâkonkurentnogostatusupídpriêmstva
AT mračkovsʹkanadíâ ímídžovaskladovazrostannâkonkurentnogostatusupídpriêmstva
first_indexed 2025-12-02T15:24:43Z
last_indexed 2025-12-02T15:24:43Z
_version_ 1850410620415901696