ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА
Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових...
Saved in:
| Date: | 2019 |
|---|---|
| Main Authors: | Павловська, Людмила, Мрачковська, Надія |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2019
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-6 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. InnovationsSimilar Items
-
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ГУМАНІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
by: Kupriychuk, Vasyl, et al.
Published: (2025) -
Охорона пам’яток – справа державна. Нове дослідження споруди музею Т. Г. Шевченка в Каневі архітектора Василя Кричевського
by: Безякін, В., et al.
Published: (2011) -
Риси деструкції в сучасній забудові. Київ, даун-таун
by: Гончаренко, М.
Published: (2007) -
Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)
by: Хай, М.
Published: (2010) -
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У РЕСТОРАНАХ ЛЬВОВА: ВПЛИВ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ДОСВІД КЛІЄНТІВ
by: Fil, Mariya, et al.
Published: (2024)