ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

В статі розглянуто основні  аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Пойта, Ірина, Горик-Чубатюк, Марина
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Zhytomyr Ivan Franko State University 2019
Теми:
Онлайн доступ:http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-8
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Economics. Management. Innovations

Репозитарії

Economics. Management. Innovations
id eui_zu_edu_ua-article-190142
record_format ojs
spelling eui_zu_edu_ua-article-1901422019-12-27T20:24:41Z ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ Пойта, Ірина Горик-Чубатюк, Марина маркетинг логістика комплекс маркетингу логістичний підхід транспортнологістичні технології крос-докінг маркетингова логістика. В статі розглянуто основні  аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. Zhytomyr Ivan Franko State University 2019-05-15 Article Article Peer-reviewed Article application/pdf http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-8 10.35433/ISSN2410-3748-2019-1(24)-8 Economics. Management. Innovations; No. 1(24) (2019) Економіка. Управління. Інновації; № 1(24) (2019) 2410-3748 10.35433/i11519 uk http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-8/190020 Copyright (c) 2020 Ірина Пойта, Марина Горик-Чубатюк https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Economics. Management. Innovations
baseUrl_str
datestamp_date 2019-12-27T20:24:41Z
collection OJS
language Ukrainian
topic маркетинг
логістика
комплекс маркетингу
логістичний підхід
транспортнологістичні технології
крос-докінг
маркетингова логістика.
spellingShingle маркетинг
логістика
комплекс маркетингу
логістичний підхід
транспортнологістичні технології
крос-докінг
маркетингова логістика.
Пойта, Ірина
Горик-Чубатюк, Марина
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
topic_facet маркетинг
логістика
комплекс маркетингу
логістичний підхід
транспортнологістичні технології
крос-докінг
маркетингова логістика.
format Article
author Пойта, Ірина
Горик-Чубатюк, Марина
author_facet Пойта, Ірина
Горик-Чубатюк, Марина
author_sort Пойта, Ірина
title ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
title_short ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
title_full ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
title_fullStr ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
title_full_unstemmed ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
title_sort характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством
description В статі розглянуто основні  аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів.
publisher Zhytomyr Ivan Franko State University
publishDate 2019
url http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-8
work_keys_str_mv AT pojtaírina harakteristikamarketingovoílogístikivsistemíupravlínnâpídpriêmstvom
AT gorikčubatûkmarina harakteristikamarketingovoílogístikivsistemíupravlínnâpídpriêmstvom
first_indexed 2025-12-02T15:24:47Z
last_indexed 2025-12-02T15:24:47Z
_version_ 1850410625243545600