ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
В статі розглянуто основні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів...
Збережено в:
| Дата: | 2019 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2019
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-8 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Репозитарії
Economics. Management. Innovations| id |
eui_zu_edu_ua-article-190142 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
eui_zu_edu_ua-article-1901422019-12-27T20:24:41Z ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ Пойта, Ірина Горик-Чубатюк, Марина маркетинг логістика комплекс маркетингу логістичний підхід транспортнологістичні технології крос-докінг маркетингова логістика. В статі розглянуто основні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. Zhytomyr Ivan Franko State University 2019-05-15 Article Article Peer-reviewed Article application/pdf http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-8 10.35433/ISSN2410-3748-2019-1(24)-8 Economics. Management. Innovations; No. 1(24) (2019) Економіка. Управління. Інновації; № 1(24) (2019) 2410-3748 10.35433/i11519 uk http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-8/190020 Copyright (c) 2020 Ірина Пойта, Марина Горик-Чубатюк https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| institution |
Economics. Management. Innovations |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2019-12-27T20:24:41Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| topic |
маркетинг логістика комплекс маркетингу логістичний підхід транспортнологістичні технології крос-докінг маркетингова логістика. |
| spellingShingle |
маркетинг логістика комплекс маркетингу логістичний підхід транспортнологістичні технології крос-докінг маркетингова логістика. Пойта, Ірина Горик-Чубатюк, Марина ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| topic_facet |
маркетинг логістика комплекс маркетингу логістичний підхід транспортнологістичні технології крос-докінг маркетингова логістика. |
| format |
Article |
| author |
Пойта, Ірина Горик-Чубатюк, Марина |
| author_facet |
Пойта, Ірина Горик-Чубатюк, Марина |
| author_sort |
Пойта, Ірина |
| title |
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_short |
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_full |
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_fullStr |
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_full_unstemmed |
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_sort |
характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством |
| description |
В статі розглянуто основні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. |
| publisher |
Zhytomyr Ivan Franko State University |
| publishDate |
2019 |
| url |
http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-8 |
| work_keys_str_mv |
AT pojtaírina harakteristikamarketingovoílogístikivsistemíupravlínnâpídpriêmstvom AT gorikčubatûkmarina harakteristikamarketingovoílogístikivsistemíupravlínnâpídpriêmstvom |
| first_indexed |
2025-12-02T15:24:47Z |
| last_indexed |
2025-12-02T15:24:47Z |
| _version_ |
1850410625243545600 |