INNOVATIVE MARKETING COMPLEX: ITS COMPONENTS, METHODS AND TOOLS
The article examines the state of innovation system in Ukraine. This state is defined as a crisis and such that it does not correspond to the current level in countries that have taken the path of innovative development. Low indicators were revealed that characterize innovative activity in industry,...
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автори: | Kalinichenko, Olena, Kaschuck, Kateryna |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2020
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2020-2%2827%29-4 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Репозитарії
Economics. Management. InnovationsСхожі ресурси
-
Strategic Innovative Management and Sustainable Development of Industrial Enterprises
за авторством: Dimitrova, Teodora, та інші
Опубліковано: (2025) -
Methods for assessing the level of innovation of higher education institutions using integrated criteria
за авторством: Lozova, T.
Опубліковано: (2024) -
Development of innovative entrepreneurship in Ukraine
за авторством: Bondarenko, O.
Опубліковано: (2017) -
The problems of innovative activity activization
за авторством: Vetsepura, N., та інші
Опубліковано: (2016) -
IT Industry as the Basis of Innovative Development Economy of Ukraine
за авторством: Voloshinа, O., та інші
Опубліковано: (2019)