КРЕАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
The article identifies the most important areas of development of creative marketing, which are the result of creative "imagination" of the marketer. In essence, this is the freedom to make a marketing decision based on market conditions, experience, knowledge, consumer behavior in each ma...
Saved in:
| Date: | 2021 |
|---|---|
| Main Authors: | Dembowska, Barbara, Kalinichenko, Olena, Poita, Iryna |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2021
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/234654 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. InnovationsSimilar Items
Similar Items
-
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
by: Мосійчук, Ірина
Published: (2019) -
РОЛЬ СТРАТЕГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
by: Poita, Iryna, et al.
Published: (2022) -
Креативний маркетинг: сучасні підходи в освіті та бізнесі
by: Горбатюк, Л. Л., et al.
Published: (2025) -
КОРЕЛЯЦІЙНО-РЕГРЕСІЙНИЙ АНАЛІЗ ВПЛИВУ ІННОВАЦІЙНОГО ФАКТОРА НА ТЕМПИ ЗРОСТАННЯ ВВП
by: Marchenko, T.
Published: (2022) -
Гарантований результат в ігрових задачах групового зближення керованих об'єктів
by: Chikriі , Arkady, et al.
Published: (2021)