ІНСТРУМЕНТИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
The article is devoted to the issue of managing innovative marketing in a modern competitive market environment. As a result of research has been established that innovations play a crucial role in ensuring economic growth. However, there is a problem of inefficient use of innovative marketing among...
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автори: | Kovpaka, Anastasiia, Mosiichuk, Iryna, Klimova, Inna |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2021
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/246280 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Репозитарії
Economics. Management. InnovationsСхожі ресурси
-
Інструменти маркетингу в антикризовому управлінні
за авторством: Пілецька, С.Т., та інші
Опубліковано: (2020) -
ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
за авторством: TURLAKOVA, S., та інші
Опубліковано: (2025) -
Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами
за авторством: Бєлікова, О.Ю., та інші
Опубліковано: (2020) -
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
за авторством: Жуков, С.А.
Опубліковано: (2017) -
Підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу
за авторством: Чайка, І.П.
Опубліковано: (2016)