Teodorovych, L., & Lushchyk, M. (2021). ТУРИСТИЧНЕ БРЕНДИНГУВАННЯ – ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ КУРОРТУ ТРУСКАВЕЦЬ. Zhytomyr Ivan Franko State University.
Чикаго стиль цитування (17-те видання)Teodorovych, Larysa, та Mariia Lushchyk. ТУРИСТИЧНЕ БРЕНДИНГУВАННЯ – ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ КУРОРТУ ТРУСКАВЕЦЬ. Zhytomyr Ivan Franko State University, 2021.
Стиль цитування MLA (8-ме видання)Teodorovych, Larysa, та Mariia Lushchyk. ТУРИСТИЧНЕ БРЕНДИНГУВАННЯ – ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ КУРОРТУ ТРУСКАВЕЦЬ. Zhytomyr Ivan Franko State University, 2021.
Попередження: стилі цитування не завжди правильні на всі 100%.