ТУРИСТИЧНЕ БРЕНДИНГУВАННЯ – ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ КУРОРТУ ТРУСКАВЕЦЬ
This article describes the advantages and infrastructural features of the resort of Truskavets - the most developed spa resort in Ukraine. It is emphasized that this resort has a developed network of different types of accommodation: hotels, sanatoriums, boarding houses, villas, which have more than...
Gespeichert in:
| Datum: | 2021 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Teodorovych, Larysa, Lushchyk, Mariia |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2021
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/246311 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. InnovationsÄhnliche Einträge
-
Проблеми та тенденції регіонального розвитку туризму в Латвії
von: Lukjanova, Jelena
Veröffentlicht: (2019) -
Туристичне краєзнавство: генеза, методологія, завдання
von: Попович, С.
Veröffentlicht: (2015) -
Особливості комплексного маркетингову підходу в менеджменті туристичної індустрії
von: Zamlynskyi, Viktor, et al.
Veröffentlicht: (2018) -
ТЕХНОЛОГІЯ ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ВИБОРУ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ВАРІАНТІВ ЗА ГРУПАМИ ЦІЛЕЙ
von: Polishchuk, V.V.
Veröffentlicht: (2025) -
Dynamic of Аntarctic tourism at Faraday/Vernadsky station (1968–2008)
von: Fedchuk, A.P.
Veröffentlicht: (2008)