ТУРИСТИЧНЕ БРЕНДИНГУВАННЯ – ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ КУРОРТУ ТРУСКАВЕЦЬ
This article describes the advantages and infrastructural features of the resort of Truskavets - the most developed spa resort in Ukraine. It is emphasized that this resort has a developed network of different types of accommodation: hotels, sanatoriums, boarding houses, villas, which have more than...
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2021
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/246311 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Репозитарії
Economics. Management. InnovationsБудьте першим, хто залишить коментар!