Fostolovych, V., & Botsian, T. (2021). ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ. Zhytomyr Ivan Franko State University.
Чикаго стиль цитування (17-те видання)Fostolovych, Valentyna, та Tetiana Botsian. ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ. Zhytomyr Ivan Franko State University, 2021.
Стиль цитування MLA (8-ме видання)Fostolovych, Valentyna, та Tetiana Botsian. ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ. Zhytomyr Ivan Franko State University, 2021.
Попередження: стилі цитування не завжди правильні на всі 100%.