ВИКОРИСТАННЯ SMM-ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Advertising on social networks is a popular, affordable and relatively inexpensive means of promoting a hotel or restaurant. After gaining popularity on the company's social network page, there is no need to invest resources and funds in it. Such a page does not have to be run by a professional...
Saved in:
| Date: | 2022 |
|---|---|
| Main Author: | Banit, Olga |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2022
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/260841 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. InnovationsSimilar Items
-
МІСЦЕ ЦИФРОВИХ ТРЕНДІВ В СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
by: Fostolovych, Valentyna, et al.
Published: (2022) -
Екологізація готелів як напрям розвитку готельно- ресторанного бізнесу
by: Тітомир, Л. А., et al.
Published: (2021) -
Проблеми формування корпоративної культури підприємств готельно-ресторанного бізнесу
by: Курянов, В. М.
Published: (2023) -
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
by: Лобанова, В.А., et al.
Published: (2012) -
POSTER ЯК ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
by: Fostolovych, Valentyna, et al.
Published: (2024)