МІСЦЕ ЦИФРОВИХ ТРЕНДІВ В СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Business organization in the era of digital transformations has acquired a different expression and requires an innovative approach to each of the stages of its implementation. We can use SMM to inform a potential client about the emergence of a new idea, and to provide information about innovations...
Gespeichert in:
| Datum: | 2022 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Fostolovych, Valentyna, Botsian, Tetiana |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2022
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/268897 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. InnovationsÄhnliche Einträge
-
ВИКОРИСТАННЯ SMM-ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
von: Banit, Olga
Veröffentlicht: (2022) -
DIGITAL-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ У ПІДПРИЄМСТВАХ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
von: Fostolovych, Valentyna
Veröffentlicht: (2022) -
POSTER ЯК ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
von: Fostolovych, Valentyna, et al.
Veröffentlicht: (2024) -
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ: МІСЦЕ ІНТЕГРУВАННЯ, СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ТА ВПЛИВ НА ДОХОДИ ПІДПРИЄМСТВА
von: Fostolovych, Valentyna, et al.
Veröffentlicht: (2023) -
ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ
von: Fostolovych, Valentyna, et al.
Veröffentlicht: (2021)