ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПРОДАЖУ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ
This article examines the practical and theoretical aspects of commodity science, including the formulation and standards required for commodity quality. In market conditions, an important direction of corporate marketing activity is ensuring the effectiveness of product sales. This affects performa...
Gespeichert in:
| Datum: | 2023 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Yarovyi, Constantin, Pylypenko, Olena |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2023
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/295149 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Institution
Economics. Management. InnovationsÄhnliche Einträge
-
Визначення результатів аукціону з купівлі-продажу електричної енергії
von: Kyrylenko O.V., et al.
Veröffentlicht: (2010) -
Визначення взаємозвязку між продуктивністю екскаваторних комплексів та автосамоскидів на родовищах фосфоритів в Україні
von: Бардась, О.В.
Veröffentlicht: (2009) -
Організаційне забезпечення системи управлінського обліку на підприємстві
von: Безкоровайна, Л.В., et al.
Veröffentlicht: (2009) -
Моделювання механізму бюджетування на підприємствах гірничо-металургійного комплексу
von: Ращупкіна, В.М.
Veröffentlicht: (2009) -
Використання аутосорсингу у процесі досягнення конкурентних переваг промисловим підприємством
von: Грозний, І.С.
Veröffentlicht: (2009)