ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
This article reveals aspects of the impact of innovative technologies on improving the quality of service organization in the hotel and restaurant business. The issue of improving the quality of the organization of customer service at the enterprises of the hotel and restaurant complex was considere...
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автор: | Kaschuck, Kateryna |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2024
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/306582 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Репозитарії
Economics. Management. InnovationsСхожі ресурси
-
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У РЕСТОРАНАХ ЛЬВОВА: ВПЛИВ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ДОСВІД КЛІЄНТІВ
за авторством: Fil, Mariya, та інші
Опубліковано: (2024) -
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ В УМОВАХ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ ТА ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
за авторством: Fostolovych, Valentyna, та інші
Опубліковано: (2025) -
Туризм та індустрія гостинності в контексті глобального економічного розвитку
за авторством: Kvach, Yaroslav, та інші
Опубліковано: (2018) -
НОВІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ КЛАСТЕРОМ В ТУРИЗМІ І ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
за авторством: Лемак, В. В., та інші
Опубліковано: (2024) -
УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
за авторством: Ostashevskyi, Oleg, та інші
Опубліковано: (2025)