ЦІНА І ЇЇ РОЛЬ В МАРКЕТИНГОВОМУ КОМПЛЕКСІ
The article considers the main objectives of marketing pricing policy. It is found that by properly developing marketing pricing policy, companies can form their strategic direction, establish relationships with consumers and improve the conditions for the sale of goods, which is an important part o...
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автор: | Kalinichenko, Olena |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2024
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/317161 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Репозитарії
Economics. Management. InnovationsСхожі ресурси
-
Модель рівноважних цін європейського ринку енергоресурсів
за авторством: Kulyk М.M., та інші
Опубліковано: (2002) -
Аналіз факторів формування концепції зовнішньої та внутрішньої державної політики в сфері енергетики
за авторством: Strelkov M.T.
Опубліковано: (1999) -
РОЛЬ СТРАТЕГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
за авторством: Poita, Iryna, та інші
Опубліковано: (2022) -
Цифрові платформи для звуження розривів асиметрії інформації
за авторством: Gaivoronski, Alexei, та інші
Опубліковано: (2023) -
Аналіз цінової і тарифної політики в електроенергетиці у 2000-2005 роках
за авторством: Antoniuk Yu.V.
Опубліковано: (2006)