Релігійні основи державності
Дана стаття присвячена історично-релігійному осмисленню питання державності, доведенню тези про містично-сакральну цінність «царства кесаря» лише для язичницьких народів та дослідженню розгортання ідеї державності в історії під впливом монотеїстичних релігій (іудаїзму, що намагався одягнути монар...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2010
|
Назва видання: | Український історичний збірник |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/100499 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Релігійні основи державності / К. Зборовська // Український історичний збірник — 2010. — Вип. 13, ч. 2. — С. 145-156. — Бібліогр.: 37 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-100499 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1004992016-05-23T03:02:29Z Релігійні основи державності Зборовська, К. Джерелознавство та історіографія Дана стаття присвячена історично-релігійному осмисленню питання державності, доведенню тези про містично-сакральну цінність «царства кесаря» лише для язичницьких народів та дослідженню розгортання ідеї державності в історії під впливом монотеїстичних релігій (іудаїзму, що намагався одягнути монархію у теократичні шати, та християнства, яке виявило неприйнятність цих шат та принципову різницю між Царством Божим та царством кесаря). Основними формами державності, що досліджуються, виступають абсолютизм, як метафізичне втілення сакральної Божественної волі, та демократія, витоки якої сягають періоду теократії у євреїв. Данная статья посвящена историко-религиозному осмыслению вопроса государственности, обоснованию тезиса о мистически-сакральной ценности «царства кесаря» лишь для языческих народов и исследованию развертывания идеи государственности в истории под влиянием монотеистических религий (иудаизма, который пытался одеть монархию в теократические одежды, и христианства, которое выявило неприемлемость этих одежд и принципиальную разницу между Царством Божьим и царством кесаря). Основными исследуемыми формами государственности, выступают абсолютизм, как метафизическое воплощение сакральной Божественной воли, и демократия, истоки которой восходят к периоду теократии у евреев. This article examines the historical and religious comprehension of the question of statehood, the proof of claim mystical sacred value of "the kingdom of Caesar," only to pagan ideas and research deployment in state history under the influence of monotheistic religions (Judaism, trying to put in a theocratic monarchy clothes, and Christianity, which revealed unacceptable these garments and principled distinction between the kingdom of God and the kingdom of Caesar). The main forms of statehood, which investigated absolutism act as sacred metaphysical incarnation of the Divine will, and Democracy, whose origins go back to the period in Jewish theocracy. 2010 Article Релігійні основи державності / К. Зборовська // Український історичний збірник — 2010. — Вип. 13, ч. 2. — С. 145-156. — Бібліогр.: 37 назв. — укр. 2307-5848 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/100499 (477) uk Український історичний збірник Інститут історії України НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Джерелознавство та історіографія Джерелознавство та історіографія |
spellingShingle |
Джерелознавство та історіографія Джерелознавство та історіографія Зборовська, К. Релігійні основи державності Український історичний збірник |
description |
Дана стаття присвячена історично-релігійному осмисленню питання державності,
доведенню тези про містично-сакральну цінність «царства кесаря» лише для язичницьких
народів та дослідженню розгортання ідеї державності в історії під впливом монотеїстичних
релігій (іудаїзму, що намагався одягнути монархію у теократичні шати, та християнства,
яке виявило неприйнятність цих шат та принципову різницю між Царством Божим та
царством кесаря). Основними формами державності, що досліджуються, виступають абсолютизм, як метафізичне втілення сакральної Божественної волі, та демократія, витоки якої сягають періоду теократії у євреїв. |
format |
Article |
author |
Зборовська, К. |
author_facet |
Зборовська, К. |
author_sort |
Зборовська, К. |
title |
Релігійні основи державності |
title_short |
Релігійні основи державності |
title_full |
Релігійні основи державності |
title_fullStr |
Релігійні основи державності |
title_full_unstemmed |
Релігійні основи державності |
title_sort |
релігійні основи державності |
publisher |
Інститут історії України НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Джерелознавство та історіографія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/100499 |
citation_txt |
Релігійні основи державності / К. Зборовська // Український історичний збірник — 2010. — Вип. 13, ч. 2. — С. 145-156. — Бібліогр.: 37 назв. — укр. |
series |
Український історичний збірник |
work_keys_str_mv |
AT zborovsʹkak relígíjníosnovideržavností |
first_indexed |
2024-03-30T08:50:04Z |
last_indexed |
2024-03-30T08:50:04Z |
_version_ |
1796148677038833664 |