Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»

У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та методологічні...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Кононенко, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут історії України НАН України 2012
Назва видання:Український історичний збірник
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101054
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» / В. Кононенко // Український історичний збірник — 2012. — Вип. 15. — С. 39-47. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-101054
record_format dspace
spelling irk-123456789-1010542016-05-31T03:02:36Z Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» Кононенко, В. Історія середньовіччя і нового часу У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та методологічні підходи К. Скіннера. Представлено приклади переосмислення конструювання минулого у Гетьманщині кінця XVII — початку XVIII ст. з перспективи методологічних підходів «Кембриджської школи» інтелектуальної історії. В статье представлен авторский взгляд на использование подходов интеллектуальной истории «Кембриджской школы» для переосмысления национального нарратива о Гетманщине. Рассмотрено обозначение границ интеллектуальной истории, согласно концепции П. Гордона, и методологические подходы К. Скиннера. Указано примеры переосмысления конструирования прошлого в Гетманщине в конце XVII — начале XVIII в. с перспективы «Кембриджской школы» интеллектуальной истории. In paper the author has been presented his views on the use of methodological approaches the «Cambridge School» of intellectual history for a rethinking of the national narrative about Hetmanate. It is considered marking of subject of intellectual history, according to the concept of P. Gordon, and methodological approaches of Q. Skinner. It is pointed examples of rethinking the Past in Hetmanate in the late 17th — early 18th century from the perspective of methodological approaches the «Cambridge School» of intellectual history. 2012 Article Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» / В. Кононенко // Український історичний збірник — 2012. — Вип. 15. — С. 39-47. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. 2307-5848 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101054 94(477) «17/18» uk Український історичний збірник Інститут історії України НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Історія середньовіччя і нового часу
Історія середньовіччя і нового часу
spellingShingle Історія середньовіччя і нового часу
Історія середньовіччя і нового часу
Кононенко, В.
Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»
Український історичний збірник
description У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та методологічні підходи К. Скіннера. Представлено приклади переосмислення конструювання минулого у Гетьманщині кінця XVII — початку XVIII ст. з перспективи методологічних підходів «Кембриджської школи» інтелектуальної історії.
format Article
author Кононенко, В.
author_facet Кононенко, В.
author_sort Кононенко, В.
title Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»
title_short Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»
title_full Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»
title_fullStr Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»
title_full_unstemmed Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»
title_sort історія гетьманщини в перспективі методологічних підходів «кембриджської школи»
publisher Інститут історії України НАН України
publishDate 2012
topic_facet Історія середньовіччя і нового часу
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101054
citation_txt Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» / В. Кононенко // Український історичний збірник — 2012. — Вип. 15. — С. 39-47. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.
series Український історичний збірник
work_keys_str_mv AT kononenkov ístoríâgetʹmanŝinivperspektivímetodologíčnihpídhodívkembridžsʹkoíškoli
first_indexed 2024-03-30T08:52:51Z
last_indexed 2024-03-30T08:52:51Z
_version_ 1796148733039083520