Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»
У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та методологічні...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2012
|
Назва видання: | Український історичний збірник |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101054 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» / В. Кононенко // Український історичний збірник — 2012. — Вип. 15. — С. 39-47. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-101054 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1010542016-05-31T03:02:36Z Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» Кононенко, В. Історія середньовіччя і нового часу У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та методологічні підходи К. Скіннера. Представлено приклади переосмислення конструювання минулого у Гетьманщині кінця XVII — початку XVIII ст. з перспективи методологічних підходів «Кембриджської школи» інтелектуальної історії. В статье представлен авторский взгляд на использование подходов интеллектуальной истории «Кембриджской школы» для переосмысления национального нарратива о Гетманщине. Рассмотрено обозначение границ интеллектуальной истории, согласно концепции П. Гордона, и методологические подходы К. Скиннера. Указано примеры переосмысления конструирования прошлого в Гетманщине в конце XVII — начале XVIII в. с перспективы «Кембриджской школы» интеллектуальной истории. In paper the author has been presented his views on the use of methodological approaches the «Cambridge School» of intellectual history for a rethinking of the national narrative about Hetmanate. It is considered marking of subject of intellectual history, according to the concept of P. Gordon, and methodological approaches of Q. Skinner. It is pointed examples of rethinking the Past in Hetmanate in the late 17th — early 18th century from the perspective of methodological approaches the «Cambridge School» of intellectual history. 2012 Article Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» / В. Кононенко // Український історичний збірник — 2012. — Вип. 15. — С. 39-47. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. 2307-5848 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101054 94(477) «17/18» uk Український історичний збірник Інститут історії України НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Історія середньовіччя і нового часу Історія середньовіччя і нового часу |
spellingShingle |
Історія середньовіччя і нового часу Історія середньовіччя і нового часу Кононенко, В. Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» Український історичний збірник |
description |
У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції
П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та
методологічні підходи К. Скіннера. Представлено приклади переосмислення
конструювання минулого у Гетьманщині кінця XVII — початку XVIII ст. з
перспективи методологічних підходів «Кембриджської школи» інтелектуальної історії. |
format |
Article |
author |
Кононенко, В. |
author_facet |
Кононенко, В. |
author_sort |
Кононенко, В. |
title |
Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» |
title_short |
Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» |
title_full |
Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» |
title_fullStr |
Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» |
title_full_unstemmed |
Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» |
title_sort |
історія гетьманщини в перспективі методологічних підходів «кембриджської школи» |
publisher |
Інститут історії України НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Історія середньовіччя і нового часу |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101054 |
citation_txt |
Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» / В. Кононенко // Український історичний збірник — 2012. — Вип. 15. — С. 39-47. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
series |
Український історичний збірник |
work_keys_str_mv |
AT kononenkov ístoríâgetʹmanŝinivperspektivímetodologíčnihpídhodívkembridžsʹkoíškoli |
first_indexed |
2024-03-30T08:52:51Z |
last_indexed |
2024-03-30T08:52:51Z |
_version_ |
1796148733039083520 |