Data Mining Techniques in Monitoring Customers’ Sector
Получение информации о секторе клиентов является для предприятия важным фактором повышения конкурентоспособности. Эффективными средствами при обработке и использовании информации в процессе принятия решений являются методики получения данных. Описаны широкие возможности технологии Data Mining Techni...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Jelonek, D. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
2007
|
Назва видання: | Электронное моделирование |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101788 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Data Mining Techniques in Monitoring Customers’ Sector / D. Jelonek // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 4. — С. 83-90. — Бібліогр.: 11 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Study of improving the customer relationship management by data mining applications
за авторством: Danubianu, Mirela, та інші
Опубліковано: (2009) -
Vertical displacement monitoring technique using radar interferometry data
за авторством: Orlenko, Tetiana
Опубліковано: (2023) -
Develop a System of Pre-selection of Candidates for Interview Based on Data Mining Techniques
за авторством: M. V. Gil, та інші
Опубліковано: (2013) -
Monitoring of fiscal revenue authorities in the field of customs legislation clarification and customs risk minimization
за авторством: F. Tkachyk, та інші
Опубліковано: (2015) -
Development of fuzzy-controller for data analysis of rocks and mine workings condition monitoring
за авторством: A. I. Slashchev
Опубліковано: (2015)