B2B Exchanges — opportunity for Purchasing Process
The paper presents background of B2B exchanges and review of their forms and functionalities. The rapid growth of B2B trade revenues and their details are noticed. European and Polish interest in B2B trade is next aspect of consideration. Author also tries to explain the reasons of low interest in B...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Kot, S. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
2007
|
Назва видання: | Электронное моделирование |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101792 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | B2B Exchanges — opportunity for Purchasing Process / S. Kot // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 4. — С. 121-128. — Бібліогр.: 10 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Optimizing the Processes of Customer Success Management in the B2B Segment
за авторством: O. O. Mezentseva
Опубліковано: (2019) -
Marketing Optimization for B2B Market
за авторством: T. V. Kainova
Опубліковано: (2012) -
Optimizing the Raw Materials Purchases and Advertising Campaign of Enterprise
за авторством: Yu. V. Sherstennykov, та інші
Опубліковано: (2019) -
Properties of Mo–Ni–B phases and alloys in the Ni–MoNi–Mo2NiB2–Ni2B region
за авторством: V. Z. Kublii, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Strategy of Applying Internet Marketing Tools for the B2B Sector
за авторством: P. O. Bradulov, та інші
Опубліковано: (2020)