Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми
У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку наукової думки про історію становлення та розвитку технологій навчання на основі використання комп’ютерної техніки у вищій школі Україні протягом другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні етапи, до...
Збережено в:
Видавець: | Інститут історії України НАН України |
---|---|
Дата: | 2014 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2014
|
Назва видання: | Український історичний збірник |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101994 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми / Р. Ріжняк // Український історичний збірник — 2014. — Вип. 17. — С. 339-351. — Бібліогр.: 27 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку
наукової думки про історію становлення та розвитку технологій навчання на
основі використання комп’ютерної техніки у вищій школі Україні протягом
другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні
етапи, до яких слід віднести наявні історико-наукові дослідження: історичні
дослідження радянської доби (перша половина ХХ століття до кінця 80-х років) та історичні дослідження доби незалежності української держави (з початку 90-х років ХХ століття до наших днів). Зроблено висновок про те, що вивчення становлення та розвитку досліджень з комп’ютеризації навчального процесу дасть можливість з’ясувати важливі та актуальні проблеми становлення і розвитку інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у вишах України. |
---|