2025-02-23T08:19:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-101994%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T08:19:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-101994%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T08:19:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T08:19:57-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми
У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку наукової думки про історію становлення та розвитку технологій навчання на основі використання комп’ютерної техніки у вищій школі Україні протягом другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні етапи, до...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут історії України НАН України
2014
|
Series: | Український історичний збірник |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101994 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-101994 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1019942016-06-10T03:03:13Z Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми Ріжняк, Р. Джерелознавство та історіографія У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку наукової думки про історію становлення та розвитку технологій навчання на основі використання комп’ютерної техніки у вищій школі Україні протягом другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні етапи, до яких слід віднести наявні історико-наукові дослідження: історичні дослідження радянської доби (перша половина ХХ століття до кінця 80-х років) та історичні дослідження доби незалежності української держави (з початку 90-х років ХХ століття до наших днів). Зроблено висновок про те, що вивчення становлення та розвитку досліджень з комп’ютеризації навчального процесу дасть можливість з’ясувати важливі та актуальні проблеми становлення і розвитку інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у вишах України. В статье исследуются историографические направления и этапы развития научной мысли об истории становления и развития технологий обучения на основе использования компьютерной техники в высшей школе Украины в течение второй половины ХХ в начале XXI века. Определены два историографические этапы, к которым следует отнести имеющиеся историко-научные исследования: исторические исследования советского периода (первая половина ХХ века до конца 80-х годов) и исторические исследования эпохи независимости украинского государства (с начала 90-х годов ХХ века до наших дней). Сделан вывод о том, что изучение становления и развития исследований по компьютеризации учебного процесса позволит выяснить важные и актуальные проблемы становления и развития информатики и информационно-коммуникационных технологий в вузах Украины. The article investigates the historiographical trends and stages of development of scientific thought about the history of formation and development of learning technologies based on the use of computer technology in the higher school of Ukraine during the second half of the twentieth century XXI. There are defined two historiographical stages, which include current historical and scientific studies: historical studies of the Soviet period (first half of the twentieth century to the late 80's) and historical research during the period of independent Ukraine (since the early 90-s of XX century to the present day). It is concluded that the study of the formation and development of research on the computerization of the educational process will allow the clarifying of important and urgent problems of formation and development of computer science and communication technology in higher educational establishments of Ukraine. 2014 Article Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми / Р. Ріжняк // Український історичний збірник — 2014. — Вип. 17. — С. 339-351. — Бібліогр.: 27 назв. — укр. 2307-5848 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101994 93/94:378.1/004.5 uk Український історичний збірник Інститут історії України НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Джерелознавство та історіографія Джерелознавство та історіографія |
spellingShingle |
Джерелознавство та історіографія Джерелознавство та історіографія Ріжняк, Р. Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми Український історичний збірник |
description |
У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку
наукової думки про історію становлення та розвитку технологій навчання на
основі використання комп’ютерної техніки у вищій школі Україні протягом
другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні
етапи, до яких слід віднести наявні історико-наукові дослідження: історичні
дослідження радянської доби (перша половина ХХ століття до кінця 80-х років) та історичні дослідження доби незалежності української держави (з початку 90-х років ХХ століття до наших днів). Зроблено висновок про те, що вивчення становлення та розвитку досліджень з комп’ютеризації навчального процесу дасть можливість з’ясувати важливі та актуальні проблеми становлення і розвитку інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у вишах України. |
format |
Article |
author |
Ріжняк, Р. |
author_facet |
Ріжняк, Р. |
author_sort |
Ріжняк, Р. |
title |
Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми |
title_short |
Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми |
title_full |
Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми |
title_fullStr |
Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми |
title_full_unstemmed |
Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми |
title_sort |
становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі україни в другій половині хх — на початку ххі століття: історіографія проблеми |
publisher |
Інститут історії України НАН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Джерелознавство та історіографія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101994 |
citation_txt |
Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми / Р. Ріжняк // Український історичний збірник — 2014. — Вип. 17. — С. 339-351. — Бібліогр.: 27 назв. — укр. |
series |
Український історичний збірник |
work_keys_str_mv |
AT rížnâkr stanovlennâtarozvitokkompûternihtehnologíjnavčannâuviŝíjškolíukraínivdrugíjpoloviníhhnapočatkuhhístolíttâístoríografíâproblemi |
first_indexed |
2023-10-18T20:03:56Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:03:56Z |
_version_ |
1796148831265488896 |