Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва

В роботі розглядається питання необхідності визначення економічної сутності туристичного продукту та його складових елементів, виокремлення характерних особливостей туристичних продуктів як об'єктів пропозиції на споживчому ринку. Уточнена термінологія щодо кінцевої продукції в туризмі, виявле...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2005
Автор: Ткаченко, Т.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2005
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10326
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва / Т.І. Ткаченко // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 67. — С. 130-135. — Бібліогр.: 16 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-10326
record_format dspace
spelling irk-123456789-103262010-08-02T12:05:13Z Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва Ткаченко, Т.І. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В роботі розглядається питання необхідності визначення економічної сутності туристичного продукту та його складових елементів, виокремлення характерних особливостей туристичних продуктів як об'єктів пропозиції на споживчому ринку. Уточнена термінологія щодо кінцевої продукції в туризмі, виявлені характерни особливості турпродукту та пропозиції. В работе рассматривается вопрос необходимости определения экономической сущности туристического продукта и его составляющих, выделения характерных особенностей туристических продуктов как объектов предложения на потребительском рынке. Уточнена терминология, касающаяся конечной продукции в туризме, выявлены характерные особенности турпродукта и предложения. In work the question of necessity of definition of economic essence of a tourist product and its components, allocation of prominent features of tourist products as objects of the offer in the consumer market is considered. The terminology concerning end production in tourism is specified, prominent features tourist product and offers are revealed. 2005 Article Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва / Т.І. Ткаченко // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 67. — С. 130-135. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10326 uk Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Ткаченко, Т.І.
Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва
description В роботі розглядається питання необхідності визначення економічної сутності туристичного продукту та його складових елементів, виокремлення характерних особливостей туристичних продуктів як об'єктів пропозиції на споживчому ринку. Уточнена термінологія щодо кінцевої продукції в туризмі, виявлені характерни особливості турпродукту та пропозиції.
format Article
author Ткаченко, Т.І.
author_facet Ткаченко, Т.І.
author_sort Ткаченко, Т.І.
title Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва
title_short Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва
title_full Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва
title_fullStr Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва
title_full_unstemmed Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва
title_sort туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2005
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10326
citation_txt Туристичний продукт як об'єкт виробничого підприємництва / Т.І. Ткаченко // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 67. — С. 130-135. — Бібліогр.: 16 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT tkačenkotí turističnijproduktâkobêktvirobničogopídpriêmnictva
first_indexed 2023-10-18T16:44:23Z
last_indexed 2023-10-18T16:44:23Z
_version_ 1796139757486473216