Майстри «малих» осередків українського малярства історичного перемишльсько-львівського регіону першої половини XVII ст.
У статті проаналізовано відомості про майстрів мережі «малих» малярських осередків історичного перемишльсько-львівського регіону першої половини XVII ст. На підставі опрацьованого фонду письмових джерел та авторських пам’яток показано, що перед серединою століття тут здебільшого працювали поодин...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інституту історії України НАН України
2013
|
Назва видання: | Соціум. Альманах соціальної історії |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/104445 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Майстри «малих» осередків українського малярства історичного перемишльсько-львівського регіону першої половини XVII ст. / В. Александрович // Соціум. Альманах соціальної історії. — 2013. — Вип. 10. — С. 9-30. — Бібліогр.: 132 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті проаналізовано відомості про майстрів мережі «малих» малярських
осередків історичного перемишльсько-львівського регіону першої половини
XVII ст. На підставі опрацьованого фонду письмових джерел та авторських
пам’яток показано, що перед серединою століття тут здебільшого працювали
поодинокі малярі. Щойно від 40-х років засвідчено перший осередок з трьох
митців у Судовій Вишні. Зіставлення її малярського доробку зі спадщиною
львівського середовища переконує у складанні місцевої «школи» як провінційного відгалуження львівської малярської традиції й заперечує поширений в
окремих новіших публікаціях погляд про причетність вишенських кадрів до створення одного з центральних ансамблів львівського малярства першої половини століття – комплексу ікон П’ятницької церкви. |
---|