Майстри «малих» осередків українського малярства історичного перемишльсько-львівського регіону першої половини XVII ст.

У статті проаналізовано відомості про майстрів мережі «малих» малярських осередків історичного перемишльсько-львівського регіону першої половини XVII ст. На підставі опрацьованого фонду письмових джерел та авторських пам’яток показано, що перед серединою століття тут здебільшого працювали поодин...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Александрович, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інституту історії України НАН України 2013
Назва видання:Соціум. Альманах соціальної історії
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/104445
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Майстри «малих» осередків українського малярства історичного перемишльсько-львівського регіону першої половини XVII ст. / В. Александрович // Соціум. Альманах соціальної історії. — 2013. — Вип. 10. — С. 9-30. — Бібліогр.: 132 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті проаналізовано відомості про майстрів мережі «малих» малярських осередків історичного перемишльсько-львівського регіону першої половини XVII ст. На підставі опрацьованого фонду письмових джерел та авторських пам’яток показано, що перед серединою століття тут здебільшого працювали поодинокі малярі. Щойно від 40-х років засвідчено перший осередок з трьох митців у Судовій Вишні. Зіставлення її малярського доробку зі спадщиною львівського середовища переконує у складанні місцевої «школи» як провінційного відгалуження львівської малярської традиції й заперечує поширений в окремих новіших публікаціях погляд про причетність вишенських кадрів до створення одного з центральних ансамблів львівського малярства першої половини століття – комплексу ікон П’ятницької церкви.