Регулювання взаємовідносин підприємства з контрагентами

Проведено аналіз проблем регулювання партнерських відносин сучасного підприємства, запропоновано напрями їх удосконалення в умовах невизначеності ринкового середовища. Ключові слова: взаємовідносини, підприємство, аналіз, ринкове середовище....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Дейч, М.Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10481
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Регулювання взаємовідносин підприємства з контрагентами / М.Є. Дейч // Економіка пром-сті. — 2009. — № 5. — С. 88-92. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Проведено аналіз проблем регулювання партнерських відносин сучасного підприємства, запропоновано напрями їх удосконалення в умовах невизначеності ринкового середовища. Ключові слова: взаємовідносини, підприємство, аналіз, ринкове середовище.