Регулювання взаємовідносин підприємства з контрагентами
Проведено аналіз проблем регулювання партнерських відносин сучасного підприємства, запропоновано напрями їх удосконалення в умовах невизначеності ринкового середовища. Ключові слова: взаємовідносини, підприємство, аналіз, ринкове середовище....
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Дейч, М.Є. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10481 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Регулювання взаємовідносин підприємства з контрагентами / М.Є. Дейч // Економіка пром-сті. — 2009. — № 5. — С. 88-92. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин
за авторством: Богдан, О.І., та інші
Опубліковано: (2010) -
Розробка моделі стратегічного управління гірничодобувного підприємства
за авторством: Паршин, Ю.І.
Опубліковано: (2010) -
Графоаналітична модель процесу управління інтелектуальним капіталом підприємства
за авторством: Бауліна, Т.В.
Опубліковано: (2008) -
Методологічні проблеми побудови та оптимізації логістичного циклу підприємства
за авторством: Червова, Л.Г., та інші
Опубліковано: (2005) -
Інформаційна модель управління технічною підготовкою модернізації виробничих потужностей підприємства
за авторством: Єременко, В.В.
Опубліковано: (2009)