Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації

Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автор: Гриценко, С.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105892
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-105892
record_format dspace
spelling irk-123456789-1058922016-09-13T03:02:40Z Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації Гриценко, С.І. Наукові статті Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх кластерів. Запропоновано організаційну схему учасників освітнього кластера. Рассмотрено значение цифрового маркетинга в условиях глобализации. Дано определение образовательного кластера. Определены преимущества образовательного кластера. Показана зависимость конкурентных преимуществ образовательных услуг от эффективного применения цифрового маркетинга. Раскрыта сущность дуального образования в пределах образовательных кластеров. Предложена организационная схема участников образовательного кластера. The signification of the digital marketing is considered in the conditions of globalization. Determination of educational cluster is given. Advantages of educational cluster are certain. Dependence of competitive edges of educational services is shown on effective application of the digital marketing. Essence of dual education is exposed within the limits of educational clusters. The organizational chart of participants of educational cluster is offered. 2016 Article Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105892 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Гриценко, С.І.
Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
Вісник економічної науки України
description Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх кластерів. Запропоновано організаційну схему учасників освітнього кластера.
format Article
author Гриценко, С.І.
author_facet Гриценко, С.І.
author_sort Гриценко, С.І.
title Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
title_short Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
title_full Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
title_fullStr Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
title_full_unstemmed Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
title_sort цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2016
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105892
citation_txt Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT gricenkosí cifrovijmarketingnovaparadigmarozvitkuosvítníhklasterívvumovahglobalízacíí
first_indexed 2023-10-18T20:11:39Z
last_indexed 2023-10-18T20:11:39Z
_version_ 1796149220800987136