Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105892 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-105892 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1058922016-09-13T03:02:40Z Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації Гриценко, С.І. Наукові статті Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх кластерів. Запропоновано організаційну схему учасників освітнього кластера. Рассмотрено значение цифрового маркетинга в условиях глобализации. Дано определение образовательного кластера. Определены преимущества образовательного кластера. Показана зависимость конкурентных преимуществ образовательных услуг от эффективного применения цифрового маркетинга. Раскрыта сущность дуального образования в пределах образовательных кластеров. Предложена организационная схема участников образовательного кластера. The signification of the digital marketing is considered in the conditions of globalization. Determination of educational cluster is given. Advantages of educational cluster are certain. Dependence of competitive edges of educational services is shown on effective application of the digital marketing. Essence of dual education is exposed within the limits of educational clusters. The organizational chart of participants of educational cluster is offered. 2016 Article Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105892 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Гриценко, С.І. Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації Вісник економічної науки України |
description |
Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх кластерів. Запропоновано організаційну схему учасників освітнього кластера. |
format |
Article |
author |
Гриценко, С.І. |
author_facet |
Гриценко, С.І. |
author_sort |
Гриценко, С.І. |
title |
Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації |
title_short |
Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації |
title_full |
Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації |
title_fullStr |
Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації |
title_full_unstemmed |
Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації |
title_sort |
цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2016 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105892 |
citation_txt |
Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT gricenkosí cifrovijmarketingnovaparadigmarozvitkuosvítníhklasterívvumovahglobalízacíí |
first_indexed |
2023-10-18T20:11:39Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:11:39Z |
_version_ |
1796149220800987136 |