Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації
Розглянуто значення цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Дано визначення освітнього кластера. Визначено переваги освітнього кластера. Показано залежність конкурентних переваг освітніх послуг від ефективного застосування цифрового маркетингу. Розкрито сутність дуальної освіти в межах освітніх...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | Гриценко, С.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105892 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 29–31. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Моделювання системи цінностей еколанцюга постачань як домінанта транспортно-логістичних кластерів
за авторством: Гриценко, С.І.
Опубліковано: (2019) -
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
за авторством: Мальчик, М.В., та інші
Опубліковано: (2015) -
Парадигма функціонування ринкових процесів в умовах трансформації регіонів
за авторством: Дубницький, В.І., та інші
Опубліковано: (2016) -
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
за авторством: Сокуренко, П., та інші
Опубліковано: (2012) -
Удосконалення корпоративного управління в умовах глобалізації
за авторством: Баюра, Д. О.
Опубліковано: (2012)