Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
В роботі надано характеристику металургійній складовій експортооріентованого сегменту збуту промислових підприємств України. Доведено потребу переходу до випуску екологічно чистої промислової продукції як ключової передумови виходу та закріплення вітчизняних металовиробників на світовому ринку, пред...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2016 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106275 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України / Д.В. Солоха // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 134–138. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-106275 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1062752016-09-23T03:02:09Z Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України Солоха, Д.В. Наукові статті В роботі надано характеристику металургійній складовій експортооріентованого сегменту збуту промислових підприємств України. Доведено потребу переходу до випуску екологічно чистої промислової продукції як ключової передумови виходу та закріплення вітчизняних металовиробників на світовому ринку, представлено систему розвитку такого ринку. В работе дана характеристика металлургической составляющей экспортоориентированного сегмента сбыта промышленных предприятий Украины. Доказана необходимость перехода к выпуску экологически чистой промышленной продукции как ключевой предпосылки выхода и закрепления отечественных металлопроизводителей на мировом рынке, представлена система развития такого рынка. In work the characteristic of the metallurgical component of the export-oriented segment sales of industrial enterprises of Ukraine. The author proves the necessity of transition to production of environmentally friendly industrial products as the key determinants of output and the fixing of domestic producers on the world market, presents the system development of such a market. 2016 Article Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України / Д.В. Солоха // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 134–138. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106275 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Солоха, Д.В. Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України Вісник економічної науки України |
description |
В роботі надано характеристику металургійній складовій експортооріентованого сегменту збуту промислових підприємств України. Доведено потребу переходу до випуску екологічно чистої промислової продукції як ключової передумови виходу та закріплення вітчизняних металовиробників на світовому ринку, представлено систему розвитку такого ринку. |
format |
Article |
author |
Солоха, Д.В. |
author_facet |
Солоха, Д.В. |
author_sort |
Солоха, Д.В. |
title |
Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України |
title_short |
Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України |
title_full |
Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України |
title_fullStr |
Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України |
title_full_unstemmed |
Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України |
title_sort |
маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств україни |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2016 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106275 |
citation_txt |
Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України / Д.В. Солоха // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 134–138. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT solohadv marketingovívaželíekologízacííeksportooríêntovanogosegmentuzbutuprodukcíímetalurgíjnihpídpriêmstvukraíni |
first_indexed |
2023-10-18T20:12:34Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:12:34Z |
_version_ |
1796149260501123072 |