Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України

В роботі надано характеристику металургійній складовій експортооріентованого сегменту збуту промислових підприємств України. Доведено потребу переходу до випуску екологічно чистої промислової продукції як ключової передумови виходу та закріплення вітчизняних металовиробників на світовому ринку, пред...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2016
Автор: Солоха, Д.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106275
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України / Д.В. Солоха // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 134–138. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-106275
record_format dspace
spelling irk-123456789-1062752016-09-23T03:02:09Z Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України Солоха, Д.В. Наукові статті В роботі надано характеристику металургійній складовій експортооріентованого сегменту збуту промислових підприємств України. Доведено потребу переходу до випуску екологічно чистої промислової продукції як ключової передумови виходу та закріплення вітчизняних металовиробників на світовому ринку, представлено систему розвитку такого ринку. В работе дана характеристика металлургической составляющей экспортоориентированного сегмента сбыта промышленных предприятий Украины. Доказана необходимость перехода к выпуску экологически чистой промышленной продукции как ключевой предпосылки выхода и закрепления отечественных металлопроизводителей на мировом рынке, представлена система развития такого рынка. In work the characteristic of the metallurgical component of the export-oriented segment sales of industrial enterprises of Ukraine. The author proves the necessity of transition to production of environmentally friendly industrial products as the key determinants of output and the fixing of domestic producers on the world market, presents the system development of such a market. 2016 Article Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України / Д.В. Солоха // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 134–138. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106275 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Солоха, Д.В.
Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
Вісник економічної науки України
description В роботі надано характеристику металургійній складовій експортооріентованого сегменту збуту промислових підприємств України. Доведено потребу переходу до випуску екологічно чистої промислової продукції як ключової передумови виходу та закріплення вітчизняних металовиробників на світовому ринку, представлено систему розвитку такого ринку.
format Article
author Солоха, Д.В.
author_facet Солоха, Д.В.
author_sort Солоха, Д.В.
title Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
title_short Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
title_full Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
title_fullStr Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
title_full_unstemmed Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
title_sort маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств україни
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2016
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106275
citation_txt Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України / Д.В. Солоха // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 134–138. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT solohadv marketingovívaželíekologízacííeksportooríêntovanogosegmentuzbutuprodukcíímetalurgíjnihpídpriêmstvukraíni
first_indexed 2023-10-18T20:12:34Z
last_indexed 2023-10-18T20:12:34Z
_version_ 1796149260501123072