Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
В роботі надано характеристику металургійній складовій експортооріентованого сегменту збуту промислових підприємств України. Доведено потребу переходу до випуску екологічно чистої промислової продукції як ключової передумови виходу та закріплення вітчизняних металовиробників на світовому ринку, пред...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2016 |
Автор: | Солоха, Д.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106275 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України / Д.В. Солоха // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 134–138. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Оцінювання нетарифних заходів регулювання на потенційних ринках збуту продукції птахівництва
за авторством: Кутикіна, К.
Опубліковано: (2013) -
Маркетингові дослідження стану та перспектив розвитку ринку сільськогосподарської техніки України
за авторством: Мальчик, М.В., та інші
Опубліковано: (2016) -
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
за авторством: Парсяк, К.
Опубліковано: (2012) -
Важелі управління кадровим потенціалом підприємства в умовах сьогодення
за авторством: Шляга, О.В.
Опубліковано: (2010) -
Оцінка конкурентоспроможності диверсифікованої продукції
за авторством: Семенов, А.Г.
Опубліковано: (2008)