Філософія українського національного відродження в освітній інтерпретації історичності
В статье рассматривается интерпретация понятия "историчность" в философской антропологии Украины ХІХ века. Автор раскрывает содержание толкования истории как философской антропологемы, которая должна быть приобщена к методологии образовательных перемен, а именно к профессиональной подго...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Троїцька, Т.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107133 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Філософія українського національного відродження в освітній інтерпретації історичності / Т.С. Троїцька // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 111. — С. 118-121. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Філософія Гегеля та громадянське суспільство сьогодні
за авторством: Павлова, Т.С.
Опубліковано: (2012) -
Освітній простір як середовище гуманізації особистості
за авторством: Кадієвська, І.А.
Опубліковано: (2009) -
Етнокультурність в освіті: антрополого-методологічна рефлексія
за авторством: Троїцька, Т.С.
Опубліковано: (2006) -
Антропологічні традиції вітчизняної етнопедагогіки: філософсько-освітній аналіз
за авторством: Семікін, М.О.
Опубліковано: (2012) -
Філософсько-антропологічні абриси культурно-освітнього та соціально-педагогічного мислення
за авторством: Троїцька, Т.С.
Опубліковано: (2006)