Формування конкурентної позиції сільськогосподарських підприємств при виході на зовнішній ринок
Метою даного наукового дослідження є вивчення конкурентної позиції сільськогосподарських підприємств при виході на зовнішній ринок з метою підвищення економічної ефективності господарської діяльності підприємств аграрного сектору....
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2012 |
Автори: | Кирпиченко, О.В., Старинець, В.Г. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107332 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Формування конкурентної позиції сільськогосподарських підприємств при виході на зовнішній ринок/ О.В. Кирпиченко, В.Г Старинець // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 236. — С. 43-45. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку
за авторством: Голосов, О.О.
Опубліковано: (2004) -
Вплив глобалізації виробництва на формування конкурентної політики
за авторством: Белик, К.В., та інші
Опубліковано: (2009) -
Важливість фінансового забезпечення діяльності сільськогосподарських підприємств
за авторством: Вдовенко, Л.О., та інші
Опубліковано: (2012) -
Особливості функціонування сільськогосподарських підприємств в умовах невизначеності
за авторством: Гепеєнко, О.О.
Опубліковано: (2006) -
Стратегії конкурентної поведінки в системі стратегічного маркетингу
за авторством: Длігач, А.О.
Опубліковано: (2006)