2025-02-23T11:26:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-107464%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T11:26:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-107464%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T11:26:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T11:26:03-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі

В статье рассматривается место этнометодологического подхода в системе современных образовательных стратегий и парадигм. Доказана необходимость этнометодологии как вариативного (регионального) компонента, который на дополнительном уровне создает возможности для диалогического объединения националь...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Троицкая, Т.С.
Format: Article
Language:Russian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107464
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-107464
record_format dspace
spelling irk-123456789-1074642016-10-21T03:02:34Z Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі Троицкая, Т.С. Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ В статье рассматривается место этнометодологического подхода в системе современных образовательных стратегий и парадигм. Доказана необходимость этнометодологии как вариативного (регионального) компонента, который на дополнительном уровне создает возможности для диалогического объединения национальных и общечеловеческих факторов культуры. У статті розглядається місце етнометодологічного підходу в системі сучасних освітніх стратегій і парадигм. Доведена необхідність етнометодології як варіативного (регіонального) компоненту, який на додатковому рівні створює можливості для діалогічного об'єднання національних і загальнолюдських чинників культури. In the article there has been considered the place of ethnomethodological approach in the system of modern educational strategies and paradigms. There has been proved the necessity of ethnomethodology as variation (regional) component which at the additional level creates opportunities for dialogue unity of national and general human factors of the culture. 2007 Article Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 114. — С. 118-121. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107464 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
Троицкая, Т.С.
Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
Культура народов Причерноморья
description В статье рассматривается место этнометодологического подхода в системе современных образовательных стратегий и парадигм. Доказана необходимость этнометодологии как вариативного (регионального) компонента, который на дополнительном уровне создает возможности для диалогического объединения национальных и общечеловеческих факторов культуры.
format Article
author Троицкая, Т.С.
author_facet Троицкая, Т.С.
author_sort Троицкая, Т.С.
title Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
title_short Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
title_full Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
title_fullStr Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
title_full_unstemmed Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
title_sort етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107464
citation_txt Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 114. — С. 118-121. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT troickaâts etnometodologíčnijpídhídvosvítíâkzberežennâfílosofsʹkosvítoglâdnoímatricínaroduusvítovomukulʹturnomuprostorí
first_indexed 2023-10-18T20:15:13Z
last_indexed 2023-10-18T20:15:13Z
_version_ 1796149375215337472