Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі

У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту я...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автори: Єльникова, Г.В., Рябова, З.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-107549
record_format dspace
spelling irk-123456789-1075492016-11-11T21:22:16Z Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі Єльникова, Г.В. Рябова, З.В. У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту якості її діяльності. В статье раскрывается понятие "мониторинг" как целостная динамическая система. Качество образования рассматривается как степень достижения заданного стандарта деятельности средней школы. Представлен инструментарий мониторинга качества среднего образования на уровне школы в виде квалиметрического стандарта качества ее деятельности. In the article a concept opens up "monitoring" as the integral dynamic system. Quality of education is examined as degree of achievement of the set standard of activity of secondary school. The tool of monitoring of quality of secondary education is represented at the level of school as the qualimetrical standard of quality its activity. 2007 Article Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту якості її діяльності.
format Article
author Єльникова, Г.В.
Рябова, З.В.
spellingShingle Єльникова, Г.В.
Рябова, З.В.
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
Культура народов Причерноморья
author_facet Єльникова, Г.В.
Рябова, З.В.
author_sort Єльникова, Г.В.
title Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
title_short Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
title_full Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
title_fullStr Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
title_full_unstemmed Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
title_sort моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549
citation_txt Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT êlʹnikovagv monítoringâkefektivnijzasíbocínûvannââkostízagalʹnoíserednʹoíosvítivnavčalʹnomuzakladí
AT râbovazv monítoringâkefektivnijzasíbocínûvannââkostízagalʹnoíserednʹoíosvítivnavčalʹnomuzakladí
first_indexed 2023-10-18T20:15:25Z
last_indexed 2023-10-18T20:15:25Z
_version_ 1796149384306491392