Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту я...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-107549 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1075492016-11-11T21:22:16Z Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі Єльникова, Г.В. Рябова, З.В. У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту якості її діяльності. В статье раскрывается понятие "мониторинг" как целостная динамическая система. Качество образования рассматривается как степень достижения заданного стандарта деятельности средней школы. Представлен инструментарий мониторинга качества среднего образования на уровне школы в виде квалиметрического стандарта качества ее деятельности. In the article a concept opens up "monitoring" as the integral dynamic system. Quality of education is examined as degree of achievement of the set standard of activity of secondary school. The tool of monitoring of quality of secondary education is represented at the level of school as the qualimetrical standard of quality its activity. 2007 Article Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту якості її діяльності. |
format |
Article |
author |
Єльникова, Г.В. Рябова, З.В. |
spellingShingle |
Єльникова, Г.В. Рябова, З.В. Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі Культура народов Причерноморья |
author_facet |
Єльникова, Г.В. Рябова, З.В. |
author_sort |
Єльникова, Г.В. |
title |
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі |
title_short |
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі |
title_full |
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі |
title_fullStr |
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі |
title_full_unstemmed |
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі |
title_sort |
моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549 |
citation_txt |
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT êlʹnikovagv monítoringâkefektivnijzasíbocínûvannââkostízagalʹnoíserednʹoíosvítivnavčalʹnomuzakladí AT râbovazv monítoringâkefektivnijzasíbocínûvannââkostízagalʹnoíserednʹoíosvítivnavčalʹnomuzakladí |
first_indexed |
2023-10-18T20:15:25Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:15:25Z |
_version_ |
1796149384306491392 |