Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту я...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!