Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів

У статті дається аналіз джерел, що розкривають доступність та універсальність вимірювання коучингових вмінь. Описано порядок та необхідність визначення коучингових показників та розробка інструментарію оцінювання сформо-ваності у викладачів ВНЗ коучингових вмінь, які допомагають викладачу адаптувати...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2007
Автор: Борова, Т.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107580
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів / Т.А. Борова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 15-20. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті дається аналіз джерел, що розкривають доступність та універсальність вимірювання коучингових вмінь. Описано порядок та необхідність визначення коучингових показників та розробка інструментарію оцінювання сформо-ваності у викладачів ВНЗ коучингових вмінь, які допомагають викладачу адаптуватися до навколишнього середовища. Також показано попередні результати дослідження з використання інструментарію вимірювання коучингових вмінь у навчальному процесі.