Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів
У статті дається аналіз джерел, що розкривають доступність та універсальність вимірювання коучингових вмінь. Описано порядок та необхідність визначення коучингових показників та розробка інструментарію оцінювання сформо-ваності у викладачів ВНЗ коучингових вмінь, які допомагають викладачу адаптувати...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107580 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів / Т.А. Борова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 15-20. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-107580 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1075802016-11-11T21:17:38Z Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів Борова, Т.А. У статті дається аналіз джерел, що розкривають доступність та універсальність вимірювання коучингових вмінь. Описано порядок та необхідність визначення коучингових показників та розробка інструментарію оцінювання сформо-ваності у викладачів ВНЗ коучингових вмінь, які допомагають викладачу адаптуватися до навколишнього середовища. Також показано попередні результати дослідження з використання інструментарію вимірювання коучингових вмінь у навчальному процесі. В статье дается анализ источников, которые раскрывают доступность и универсальность измерения коучинговых умений. Описаны порядок и необходимость определения коучинговых показателей и разработка инструментария оценивания сформированности у преподавателей ВУЗ коучинговых умений, которые помогают преподавателю адаптироваться к окружающей среде. Также показаны предыдущие результаты исследования по использованию инструментария измерения коучинговых умений в учебном процессе. This article reports on studies to conduct a multinational measure of coaching skill that applied in educational area. The for dimensions of coaching skill measured were Open Communication, Team Approach, Value People and Accept Ambiguity. The analysis of literature was shown the context adequacy, dimensionality, reliability and validity evidence of the scale that was used for measuring coaching skills in educational organizational studies. Consequently, the coaching scale can help leaders to develop effective teachers of High School. 2007 Article Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів / Т.А. Борова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 15-20. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107580 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У статті дається аналіз джерел, що розкривають доступність та універсальність вимірювання коучингових вмінь. Описано порядок та необхідність визначення коучингових показників та розробка інструментарію оцінювання сформо-ваності у викладачів ВНЗ коучингових вмінь, які допомагають викладачу адаптуватися до навколишнього середовища. Також показано попередні результати дослідження з використання інструментарію вимірювання коучингових вмінь у навчальному процесі. |
format |
Article |
author |
Борова, Т.А. |
spellingShingle |
Борова, Т.А. Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів Культура народов Причерноморья |
author_facet |
Борова, Т.А. |
author_sort |
Борова, Т.А. |
title |
Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів |
title_short |
Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів |
title_full |
Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів |
title_fullStr |
Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів |
title_full_unstemmed |
Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів |
title_sort |
інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107580 |
citation_txt |
Інструментарій вимірювання коучингових умінь у викладачів вищих навчальних закладів / Т.А. Борова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 15-20. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT borovata ínstrumentaríjvimírûvannâkoučingovihumínʹuvikladačívviŝihnavčalʹnihzakladív |
first_indexed |
2023-10-18T20:15:30Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:15:30Z |
_version_ |
1796149387580145664 |