Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-107717 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1077172016-11-13T13:51:22Z Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів Татаринцева, А.С. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи партнерських взаємозв'язків, формування яких є запорукою ефективності функціонування туристичних підприємств. Исследованы тенденции функционирования отечественных туристических предприятий, доказана необходимость налаживания партнерского взаимодействия между ними в условиях глобализации и интернационализации национального рынка. Проанализирован процесс создания и реализации туристических продуктов, выявлены основные типы партнерских взаимосвязей, формирование которых является залогом эффективности функционирования туристических предприятий. 2007 Article Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Татаринцева, А.С. Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів Культура народов Причерноморья |
description |
Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи партнерських взаємозв'язків, формування яких є запорукою ефективності функціонування туристичних підприємств. |
format |
Article |
author |
Татаринцева, А.С. |
author_facet |
Татаринцева, А.С. |
author_sort |
Татаринцева, А.С. |
title |
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів |
title_short |
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів |
title_full |
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів |
title_fullStr |
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів |
title_full_unstemmed |
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів |
title_sort |
аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717 |
citation_txt |
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT tatarincevaas analízosnovnihformpartnerstvaturističnihsubêktívuprocesíformuvannâturističnihproduktív |
first_indexed |
2023-10-18T20:15:54Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:15:54Z |
_version_ |
1796149400184029184 |