Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів

Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Татаринцева, А.С.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-107717
record_format dspace
spelling irk-123456789-1077172016-11-13T13:51:22Z Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів Татаринцева, А.С. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи партнерських взаємозв'язків, формування яких є запорукою ефективності функціонування туристичних підприємств. Исследованы тенденции функционирования отечественных туристических предприятий, доказана необходимость налаживания партнерского взаимодействия между ними в условиях глобализации и интернационализации национального рынка. Проанализирован процесс создания и реализации туристических продуктов, выявлены основные типы партнерских взаимосвязей, формирование которых является залогом эффективности функционирования туристических предприятий. 2007 Article Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Татаринцева, А.С.
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
Культура народов Причерноморья
description Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи партнерських взаємозв'язків, формування яких є запорукою ефективності функціонування туристичних підприємств.
format Article
author Татаринцева, А.С.
author_facet Татаринцева, А.С.
author_sort Татаринцева, А.С.
title Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
title_short Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
title_full Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
title_fullStr Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
title_full_unstemmed Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
title_sort аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717
citation_txt Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT tatarincevaas analízosnovnihformpartnerstvaturističnihsubêktívuprocesíformuvannâturističnihproduktív
first_indexed 2023-10-18T20:15:54Z
last_indexed 2023-10-18T20:15:54Z
_version_ 1796149400184029184