Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Татаринцева, А.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Аналіз світового ринку туристичних послуг
за авторством: Осипенко, К.В.
Опубліковано: (2012) -
Роль геополітичного фактора у процесі розвитку ринку туристичних послуг у Кримському регіоні
за авторством: Сисоєва, С.І.
Опубліковано: (2011) -
Методичні основи управління обсягами комерційної діяльності туристичних підприємств
за авторством: Ткаченко, Т.І.
Опубліковано: (2003) -
Територіально сфокусований розвиток суб'єктів туристичного бізнесу
за авторством: Ткаченко, Т.І.
Опубліковано: (2006) -
Взаємодії суб'єктів банківського та страхового ринків
за авторством: Коваленко, М.Є.
Опубліковано: (2007)