Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання

Метою статті є здійснення філософсько-освітнього аналізу людиномірності сучасного знання, визначення його місця та ролі у трансформаційних процесах сучасного освітнього простору....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Тараненко, Г.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107773
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання / Г.Г. Тараненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 173-175. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine