Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання
Метою статті є здійснення філософсько-освітнього аналізу людиномірності сучасного знання, визначення його місця та ролі у трансформаційних процесах сучасного освітнього простору....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Тараненко, Г.Г. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107773 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання / Г.Г. Тараненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 237. — С. 173-175. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Філософсько-освітні парадигми та проблеми самореалізації особистості
за авторством: Ватковська, М.Г.
Опубліковано: (2011) -
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
за авторством: Троицкая, Т.С.
Опубліковано: (2007) -
Ключові компетентності як філософсько-освітній ресурс розвитку особистості
за авторством: Ватковська, М.Г.
Опубліковано: (2012) -
Антропологічні традиції вітчизняної етнопедагогіки: філософсько-освітній аналіз
за авторством: Семікін, М.О.
Опубліковано: (2012) -
Філософсько-антропологічні абриси культурно-освітнього та соціально-педагогічного мислення
за авторством: Троїцька, Т.С.
Опубліковано: (2006)