Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
Стаття присвячена антропологічній інтерпретації моделювання в освітньовиховних системах, зокрема, в професійній підготовці педагога. Автор намагається подолати деякі суперечності наукового процесу з погляду антропологічних вимог. Змальоване власне бачення критеріїв ефективності, адекватності, р...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108001 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 112. — С. 113-116. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-108001 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1080012016-10-29T03:02:21Z Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу Троицкая, Т.С. Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ Стаття присвячена антропологічній інтерпретації моделювання в освітньовиховних системах, зокрема, в професійній підготовці педагога. Автор намагається подолати деякі суперечності наукового процесу з погляду антропологічних вимог. Змальоване власне бачення критеріїв ефективності, адекватності, результативності моделювання у всіх його складових (мета, задачі, принципи, зміст, види, форми, методи, експертиза, організаційноуправлінські умови і т.п.). Статья посвящена антропологической интерпретации моделирования в образовательно-воспитательных системах, в частности, в профессиональной подготовке педагога. Автор пытается преодолеть некоторые противоречия научного процесса с точки зрения антропологических требований. Обрисовано собственное видение критериев эффективности, адекватности, результативности моделирования во всех его составляющих (цель, задачи, принципы, содержание, виды, формы, методы, экспертиза, организационно-управленческие условия и т.п.). The article is devoted to the anthropological interpretation in educational-training system, in particular, in the professional training of a pedagogue. The author tries to get over some contradictions of scientific process from the side of the anthropological requirement. There has been outlined the personal vien of efficiency, adequency, modeling resultiveness criteria in all its components (purpose, tasks, principles, contents, kinds, forms, methods, expertise, organization-management conditions and other). 2007 Article Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 112. — С. 113-116. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108001 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ Троицкая, Т.С. Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу Культура народов Причерноморья |
description |
Стаття присвячена антропологічній інтерпретації моделювання в освітньовиховних системах, зокрема, в професійній підготовці педагога. Автор намагається подолати деякі суперечності наукового процесу з погляду антропологічних вимог. Змальоване власне бачення критеріїв ефективності, адекватності, результативності моделювання у всіх його складових (мета, задачі, принципи, зміст, види, форми, методи, експертиза, організаційноуправлінські умови і т.п.). |
format |
Article |
author |
Троицкая, Т.С. |
author_facet |
Троицкая, Т.С. |
author_sort |
Троицкая, Т.С. |
title |
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу |
title_short |
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу |
title_full |
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу |
title_fullStr |
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу |
title_full_unstemmed |
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу |
title_sort |
філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108001 |
citation_txt |
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 112. — С. 113-116. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT troickaâts fílosofsʹkoantropologíčnijvimírsučasnogomodelûvannâosvítnʹogoprocesu |
first_indexed |
2023-10-18T20:16:32Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:16:32Z |
_version_ |
1796149431363436544 |