Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу

Стаття присвячена антропологічній інтерпретації моделювання в освітньовиховних системах, зокрема, в професійній підготовці педагога. Автор намагається подолати деякі суперечності наукового процесу з погляду антропологічних вимог. Змальоване власне бачення критеріїв ефективності, адекватності, р...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Троицкая, Т.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108001
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 112. — С. 113-116. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-108001
record_format dspace
spelling irk-123456789-1080012016-10-29T03:02:21Z Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу Троицкая, Т.С. Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ Стаття присвячена антропологічній інтерпретації моделювання в освітньовиховних системах, зокрема, в професійній підготовці педагога. Автор намагається подолати деякі суперечності наукового процесу з погляду антропологічних вимог. Змальоване власне бачення критеріїв ефективності, адекватності, результативності моделювання у всіх його складових (мета, задачі, принципи, зміст, види, форми, методи, експертиза, організаційноуправлінські умови і т.п.). Статья посвящена антропологической интерпретации моделирования в образовательно-воспитательных системах, в частности, в профессиональной подготовке педагога. Автор пытается преодолеть некоторые противоречия научного процесса с точки зрения антропологических требований. Обрисовано собственное видение критериев эффективности, адекватности, результативности моделирования во всех его составляющих (цель, задачи, принципы, содержание, виды, формы, методы, экспертиза, организационно-управленческие условия и т.п.). The article is devoted to the anthropological interpretation in educational-training system, in particular, in the professional training of a pedagogue. The author tries to get over some contradictions of scientific process from the side of the anthropological requirement. There has been outlined the personal vien of efficiency, adequency, modeling resultiveness criteria in all its components (purpose, tasks, principles, contents, kinds, forms, methods, expertise, organization-management conditions and other). 2007 Article Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 112. — С. 113-116. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108001 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
Троицкая, Т.С.
Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
Культура народов Причерноморья
description Стаття присвячена антропологічній інтерпретації моделювання в освітньовиховних системах, зокрема, в професійній підготовці педагога. Автор намагається подолати деякі суперечності наукового процесу з погляду антропологічних вимог. Змальоване власне бачення критеріїв ефективності, адекватності, результативності моделювання у всіх його складових (мета, задачі, принципи, зміст, види, форми, методи, експертиза, організаційноуправлінські умови і т.п.).
format Article
author Троицкая, Т.С.
author_facet Троицкая, Т.С.
author_sort Троицкая, Т.С.
title Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
title_short Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
title_full Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
title_fullStr Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
title_full_unstemmed Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
title_sort філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108001
citation_txt Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 112. — С. 113-116. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT troickaâts fílosofsʹkoantropologíčnijvimírsučasnogomodelûvannâosvítnʹogoprocesu
first_indexed 2023-10-18T20:16:32Z
last_indexed 2023-10-18T20:16:32Z
_version_ 1796149431363436544