Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу
Стаття присвячена антропологічній інтерпретації моделювання в освітньовиховних системах, зокрема, в професійній підготовці педагога. Автор намагається подолати деякі суперечності наукового процесу з погляду антропологічних вимог. Змальоване власне бачення критеріїв ефективності, адекватності, р...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Троицкая, Т.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108001 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Філософсько-антропологічний вимір сучасного моделювання освітнього процесу / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 112. — С. 113-116. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Філософсько-антропологічні абриси культурно-освітнього та соціально-педагогічного мислення
за авторством: Троїцька, Т.С.
Опубліковано: (2006) -
Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
за авторством: Троицкая, Т.С.
Опубліковано: (2007) -
Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання
за авторством: Тараненко, Г.Г.
Опубліковано: (2012) -
Проблема особистості в культурі: світоглядно-антропологічний аспект
за авторством: Швецова, А.В.
Опубліковано: (2013) -
Антропологічний еволюціонізм Джуліана Стюарда і Леслі Уайту
за авторством: Добролюбська, Ю.А.
Опубліковано: (2002)