Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства
У статті розкриваються погляди С. Кіркегора на проблему історичності християнства, які він відстоює в площині критичного зіставлення зі спекулятивною гегелівською позицією в принципі тотожною офіційній лютеранській теології. Відстоюючи свою концепцію істинного християнства з позиції екзистенціа...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108052 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства / В.М. Петрушов // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 118. — С. 113-117. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-108052 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1080522016-10-30T03:02:43Z Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства Петрушов, В.М. Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ У статті розкриваються погляди С. Кіркегора на проблему історичності християнства, які він відстоює в площині критичного зіставлення зі спекулятивною гегелівською позицією в принципі тотожною офіційній лютеранській теології. Відстоюючи свою концепцію істинного християнства з позиції екзистенціальної діалектики, Кіркегор використовує для тлумачення християнства "подвійну рефлексію" і приходить до висновку, що християнство є парадокс, бо постійно застосовує час та історичне до вічного. Пропонує свій власний шлях "наближення до віри", вірі як парадоксу. В статье рассматриваются взгляды С. Кьеркегора на проблему историчности христианства, которые он отстаивает в плоскости критического сопоставления со спекулятивной гегелевской позицией в принципе тождественной официальной лютеранской теологией. Отстаивая свою концепцию истинного христианства с позиции экзистенциальной диалектики, Кьеркегор использует для истолкования христианства "двойную рефлексию" и приходит к выводу, что христианство есть парадокс, ибо постоянно использует время и историчность к вечному. Предлагает свой собственный путь "приближения к вере", вере как парадоксу. The article tells about how Kierkegaard S. was dealing with the problem of historicity of Christianity, which he examines in the sphere of critical confrontation to speculative ideas of Hegel G. identical to official Lutheran theology. Proving his conception of true Christianity on the basis of existential dialectics, Kierkegaard S. uses "double introspection" to interpret Christianity and makes a conclusion that Christianity is a paradox because it always uses time and historicity vs. eternity. He offers his own way of "coming closer to faith", faith as a paradox. 2007 Article Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства / В.М. Петрушов // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 118. — С. 113-117. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108052 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ Петрушов, В.М. Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства Культура народов Причерноморья |
description |
У статті розкриваються погляди С. Кіркегора на проблему історичності християнства, які він відстоює в площині критичного зіставлення зі спекулятивною гегелівською позицією в принципі тотожною офіційній лютеранській теології. Відстоюючи свою концепцію істинного християнства з позиції екзистенціальної діалектики, Кіркегор використовує для тлумачення християнства "подвійну рефлексію" і приходить до висновку, що християнство є парадокс, бо постійно застосовує час та історичне до вічного. Пропонує свій власний шлях "наближення до віри", вірі як парадоксу. |
format |
Article |
author |
Петрушов, В.М. |
author_facet |
Петрушов, В.М. |
author_sort |
Петрушов, В.М. |
title |
Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства |
title_short |
Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства |
title_full |
Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства |
title_fullStr |
Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства |
title_full_unstemmed |
Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства |
title_sort |
кіркегор і гегель: два погляди на історичність християнства |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108052 |
citation_txt |
Кіркегор і Гегель: два погляди на історичність християнства / В.М. Петрушов // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 118. — С. 113-117. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT petrušovvm kírkegorígegelʹdvapoglâdinaístoričnístʹhristiânstva |
first_indexed |
2023-10-18T20:16:40Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:16:40Z |
_version_ |
1796149436784574464 |