Формування стратегії управління знаннями на підприємстві
Метою статті є розробка видової класифікації стратегій управління знаннями та визначення їх основних компонентів. Об'єктом статті виступає процес управління знаннями на підприємстві, предметом – стратегії та ключові параметри цього процесу....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Двірко, Ю.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108064 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування стратегії управління знаннями на підприємстві / Ю.В. Двірко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 118. — С. 154-156. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Аналітичний інструментарій управління підприємством
за авторством: Двірко, Ю.В.
Опубліковано: (2007) -
Визначення оптимальної цінової стратегії підприємств олігопольного типу
за авторством: Огліх, В.В., та інші
Опубліковано: (2005) -
Стратегії вдосконалення асортиментної політики торгово-виробничих об’єднань
за авторством: Войт, Д.С.
Опубліковано: (2014) -
Причини формування фундаменталізму та ісламізму на сучасному етапі
за авторством: Катунін, Ю.А, та інші
Опубліковано: (2007) -
Особливості формування модерної культури на українському грунті
за авторством: Коломієць, Т.В.
Опубліковано: (2004)