Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
У статті обґрунтовується можливість використання концепції «екологічного маркетингу» з теоретичної та практичної точок зору, розглядається привабливість ринку «зелених» товарів, проблеми його розвитку і важливість для сучасного суспільства....
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2015
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108137 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 59-62. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-108137 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1081372016-10-31T03:02:38Z Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах Мальчик, М.В. Мартинюк, О.В. Наукові статті У статті обґрунтовується можливість використання концепції «екологічного маркетингу» з теоретичної та практичної точок зору, розглядається привабливість ринку «зелених» товарів, проблеми його розвитку і важливість для сучасного суспільства. В статье обосновывается возможность использования концепции «экологического маркетинга» с теоретической и практической точек зрения, рассматривается привлекательность рынка «зеленых» товаров, проблемы его развития и важность для современного общества. In the article we point out the possibility of using the concept of "ecological marketing" with a theoretical and practical point of view; the attractiveness of "green" products market is considered, problems of its development and importance to modern society are revealed. 2015 Article Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 59-62. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108137 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Мальчик, М.В. Мартинюк, О.В. Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах Вісник економічної науки України |
description |
У статті обґрунтовується можливість використання концепції «екологічного маркетингу» з теоретичної та практичної точок зору, розглядається привабливість ринку «зелених» товарів, проблеми його розвитку і важливість для сучасного суспільства. |
format |
Article |
author |
Мальчик, М.В. Мартинюк, О.В. |
author_facet |
Мальчик, М.В. Мартинюк, О.В. |
author_sort |
Мальчик, М.В. |
title |
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах |
title_short |
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах |
title_full |
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах |
title_fullStr |
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах |
title_full_unstemmed |
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах |
title_sort |
парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2015 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108137 |
citation_txt |
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 59-62. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT malʹčikmv paradigmaformuvannâtarozvitkuzelenogomarketinguvsučasnihumovah AT martinûkov paradigmaformuvannâtarozvitkuzelenogomarketinguvsučasnihumovah |
first_indexed |
2023-10-18T20:16:51Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:16:51Z |
_version_ |
1796149444736974848 |