Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах

У статті обґрунтовується можливість використання концепції «екологічного маркетингу» з теоретичної та практичної точок зору, розглядається привабливість ринку «зелених» товарів, проблеми його розвитку і важливість для сучасного суспільства....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автори: Мальчик, М.В., Мартинюк, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2015
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108137
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 59-62. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-108137
record_format dspace
spelling irk-123456789-1081372016-10-31T03:02:38Z Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах Мальчик, М.В. Мартинюк, О.В. Наукові статті У статті обґрунтовується можливість використання концепції «екологічного маркетингу» з теоретичної та практичної точок зору, розглядається привабливість ринку «зелених» товарів, проблеми його розвитку і важливість для сучасного суспільства. В статье обосновывается возможность использования концепции «экологического маркетинга» с теоретической и практической точек зрения, рассматривается привлекательность рынка «зеленых» товаров, проблемы его развития и важность для современного общества. In the article we point out the possibility of using the concept of "ecological marketing" with a theoretical and practical point of view; the attractiveness of "green" products market is considered, problems of its development and importance to modern society are revealed. 2015 Article Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 59-62. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108137 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Мальчик, М.В.
Мартинюк, О.В.
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
Вісник економічної науки України
description У статті обґрунтовується можливість використання концепції «екологічного маркетингу» з теоретичної та практичної точок зору, розглядається привабливість ринку «зелених» товарів, проблеми його розвитку і важливість для сучасного суспільства.
format Article
author Мальчик, М.В.
Мартинюк, О.В.
author_facet Мальчик, М.В.
Мартинюк, О.В.
author_sort Мальчик, М.В.
title Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
title_short Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
title_full Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
title_fullStr Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
title_full_unstemmed Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
title_sort парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2015
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108137
citation_txt Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 59-62. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT malʹčikmv paradigmaformuvannâtarozvitkuzelenogomarketinguvsučasnihumovah
AT martinûkov paradigmaformuvannâtarozvitkuzelenogomarketinguvsučasnihumovah
first_indexed 2023-10-18T20:16:51Z
last_indexed 2023-10-18T20:16:51Z
_version_ 1796149444736974848