Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ

В статье устанавливается роль литературы в контексте гуманитаризации образования и особая функция общеобразовательного предмета «зарубежная литература». Опираясь на позицию авторитетных ученых – литературоведов, автор доказывает актуальность культурологического подхода к изучению зарубежной лите...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2002
Автор: Слоневська, І.Б
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2002
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109116
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ / І.Б. Слоневська // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 130-132. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-109116
record_format dspace
spelling irk-123456789-1091162016-11-21T03:02:44Z Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ Слоневська, І.Б Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ В статье устанавливается роль литературы в контексте гуманитаризации образования и особая функция общеобразовательного предмета «зарубежная литература». Опираясь на позицию авторитетных ученых – литературоведов, автор доказывает актуальность культурологического подхода к изучению зарубежной литературы, при этом библеровская концепция диалога культур рассматривается как методологическое основание нового предмета. В статье также ставится акцент на особой роли контактно-генетических связей зарубежной и украинской литератур и актуальности компаративистики – науки, которая, по мнению специалистов, будет определять в дальнейшем методику преподавания литературы. У статті з’ясовується роль літератури в контексті гуманітаризації освіти і особлива функція нового загальноосвітнього предмета “Зарубіжна література”. Спираючись на позицію авторитетних вчених-літературознавців, автор доводить актуальність культурологічного підходу до вивчення зарубіжної літератури, при цьому біблерівська концепція діалогу культур розглядається як методологічна засада нового предмета. У статті також акцентується особлива роль контактно- генетичних зв’язків зарубіжної та української літератур і актуальність компаративістики – науки, яка на думку фахівців, дедалі більше визначатиме методику викладання літератури. The article states the role of literature in the context of education humanitarization and a special function of the optional subject «Foreign literature». Basing on the position of wellknown scientists-studying literature the author proves the actualization of culturilogical approach to studying of foreign literature. In this respect Biblerov`s conception of dialogue of cultures is viewed as methodological base of the new subject. The article puts an accent on the specific role of contact-genetic connections between Foreign and Ukrainian literature and on actualization of Comparativistics – a science which in the scientists` opinion, will define the further methods of teaching literature. 2002 Article Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ / І.Б. Слоневська // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 130-132. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109116 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Слоневська, І.Б
Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ
Культура народов Причерноморья
description В статье устанавливается роль литературы в контексте гуманитаризации образования и особая функция общеобразовательного предмета «зарубежная литература». Опираясь на позицию авторитетных ученых – литературоведов, автор доказывает актуальность культурологического подхода к изучению зарубежной литературы, при этом библеровская концепция диалога культур рассматривается как методологическое основание нового предмета. В статье также ставится акцент на особой роли контактно-генетических связей зарубежной и украинской литератур и актуальности компаративистики – науки, которая, по мнению специалистов, будет определять в дальнейшем методику преподавания литературы.
format Article
author Слоневська, І.Б
author_facet Слоневська, І.Б
author_sort Слоневська, І.Б
title Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ
title_short Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ
title_full Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ
title_fullStr Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ
title_full_unstemmed Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ
title_sort культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2002
topic_facet Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109116
citation_txt Культурологічна роль літературної освіти у контексті сучасних освітніх реформ / І.Б. Слоневська // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 34. — С. 130-132. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT slonevsʹkaíb kulʹturologíčnarolʹlíteraturnoíosvítiukontekstísučasnihosvítníhreform
first_indexed 2023-10-18T20:19:13Z
last_indexed 2023-10-18T20:19:13Z
_version_ 1796149546521198592